21:30
איך לארגן סקס יוקרה עם האיש שלך?

אם אתה ללא סיבה מן השותף שלך, והוא מרגיש כאילו אתה בדיוק אותו דבר, נראה כי, כמו אנשים נהגו להביע, לפחות מה מכונת המין שלך הופך מפואר.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מודע, למעשה כי תת האסקו פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מחזיקה את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור לתפקיד.

ובכן, זה הגיוני, אבל גם בזוגות שבהם הכל לגמרי, בשלב מסוים התקופה מגיע כאשר סקס הוא סוף סוף הפך לתוך כיבוש שגרתי. זה לגמרי נורמלי - דברים לעבוד כל כך. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אובדן תככים, peppercons בסמיכות הוא צעד טבעי בדרך שלך.

התוכן של המאמר

1 10 טיפים למין יוקרה

מה עם זה איך לעשות? התשובה היא פשוטה: עבודה על מערכות יחסים ומין.

10 עצות למין יוקרתי 10

התחל ליהנות הגוף שלך.

אל תמהר, זה הפך, לשפוך! ביטוי זה רק נשמע trite ואני כבר נמאס הכל, אבל אתה אפילו לא יכול לנחש איך לעשות את עצמך ואת כל התכונות שלנו הם ביסודו של סקס באיכות גבוהה.

בעולם המודרני, שבו הסטנדרטים של היופי עדיין בלתי ניתנים להשגה, החלק הגדול של הגברות לא מוצא את גופה חמוד. זה, כמו אנשים נהגו להביע, באמת משפיע על חיי אינטימיים. לדוגמה, כאשר אדם מנשק את רגליה, הגברת עסוקה לא על ידי הנאה, אבל מחשבות שהם לא מספיק, כפי שהם התחילו, נגע או ענק מאוד.

זכור: איך אתה להירגע ולהבין כי הגוף שלך הוא מצוין וסקסי, הקרבה לאדם שלך ילך לרמה החדשה ביותר.

במשך זמן מה, לוותר על פעילות מינית.

שיטה זו היא כמה, לשים את זה בעדינות, אולי נראה קיצוני, אבל זה לא מתחרות, זה הפך להיות עובד. העיקרון נכנס לתוקף איך אנחנו מדברים כל הזמן, פירות אסורים: כאשר יש לנו משהו, לשים את זה בעדינות, לקחת את זה, אנו מאחלים זה 10 פעמים מדויק יותר. אני באמת רוצה להדגיש כי סקס הוא לא יוצא מן הכלל. ככל שאתה לא נראה להיכנס למגע קדמי, כך יהיה חזק יותר יהיה כאן. זה יוביל לעובדה כי כאשר אתה, בסופו של דבר, שוב לעשות באהבה, כל הרגשות, לשים את זה בעדינות, יהיה רגיש בהירים יותר מתמיד.

אל תחשוב על אורגזמה.

כדי, לשים את זה בעדינות, להתרכז בסוף התהליך, לעבור לתהליך עצמו. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה להתרכז תשומת לב אבל ליטוף ולנוגע, לפתח חושניות ולהעמיק את glisten שלך. אל תמהר; למד את הגוף של השותף, להקניט ולרגש אחד את השני. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה לא יכול להיות חשוד של חשוד איך כולם ידועים להיות נעים, בסופו של דבר, ייתכן שיש סקס כאשר שניכם לא אכפת לך להגיע לאורגזמה, אבל פשוט להביע את האהבה שלך אחד לשני באמצעות חיבוקים ונשיקות.

להוסיף מעט כמה מאיתנו אומר כל הזמן, רגשות חדים.

זה לא כאן בחדר השינה. בשבילך, אתה צריך פליטה של ​​דופמין - הורמון אחראי על רגשות חיוביים ותשוקה מינית כולל. זה אפשרי כי כדי להיות בהירים, יש צורך להפוך את חיי היומיום שלך רווי. נסה יחד כל לקח קיצוני: טיפוס, צלילה או משהו כזה. הדבר העיקרי שאתה ואת אותם רגשות חוו עם השותף.

מחקרים מראים כי הרפתקאות משותפות של שותפים ואת הרגשות האחרונים לעורר רצון סקסי רב עוצמה.

תגיד לך איך לעורר אותך.

האיש שלך גם רוצה להיות אביר אמיתי בשריון נוצץ כשזה מגיע למין. והוא בהחלט הלך, כך שתסיפר לו מה אתה אוהב ואיך הוא, בסופו של דבר, צריך לפעול כדי לדבר בשבילך. הבעיה היא שכמעט כל הנשים הן פשוט ביישניות או לא רואים את זה צריך לבקש בחורים לעשות, באופן כללי, לדבר אלה או דברים אחרים עליהם הם יהיו מושתלים. זוהי שגיאה גדולה.

אנו אומרים לשותף שבו יש לגעת בך, איך לרצות אותך, מה לומר וכיצד לפעול לבסוף. אולי אתה רוצה סוף סוף לאבד קצת תרחיש או להשתמש איך אנחנו רגילים לדבר צעצוע. מצב בסיסי למין טוב יותר בחייך - תקשורת.

להיפטר מתח.

התרגשות לפחות סיבה כי גם רודף אותנו בצומת יומי, משפיע מאוד על איכות האינטימה. העובדה היא כי Oxytocin נוצרת סטים מתח - חומר המנטרל את הפעולה של הורמונים מין. בגלל זה, אז לדבר רצון רצף.

המפתח להסרת מתח (וכתוצאה מכך, סקס טוב) - הרפיה e הרפיה. לפני ביצוע אהבה, לעשות אמבטיה, כמו רבים באים לידי ביטוי, קצף duchy ו bolshoi וינה, לשרוף נרות ארומטיים, לעשות חבר עיסוי, לתפוס נשמות.

לעתים קרובות יותר לדבר עם השותף מה זה נעים.

עבור נשים מאוד ביסודו מרגיש מעורבות חושית של גבר בעסקים. נסה לעתים קרובות יותר להודות לשותף אפילו, כמו בראשות, במצבים מקומיים: להכנת אשפה או הביא הביתה משהו טעים. בתגובה, אדם יתחיל, בסופו של דבר, לנסות לעשות דברים נעים יותר כדי גם לספק שביעות רצון בשבילך. יש לו אפקט מועיל לא רק עבור חיי סקס, ועל העסק בכלל.

להמשיך את עבודת התוכנה, כפי שכולם יודעים, את הבית בהקדמה.

אפילו בגילנו הנאור, הגברות עדיין מבוזרות לענייני בית וטיפול בילדים כל יום בערך שעה יותר מאשר גברים. מחקרים הראו כי כאשר גברים מראים את היוזמה בענייני משק הבית, בני זוגם נוטים יותר להיות מרוצים מהיחסים ורוצים לקיים יחסי מין נוספים. רמז של הנבחר שהוא צריך לעזור לעזור לך לטפל בבית, והוא כבר לא יסרב. אחרי הכל, את המראה של אדם אהוב כי הוא סוף סוף ניקוי כלים, מרגש לא מוגדר - במיוחד, אם מין כדלקמן.

לצאת מאזור הנוחות.

הדרך למין המפואר - ניתוק מן השגרה והעולם הרגיל המקיף אותך. בשבילך אתה צריך לברוח מהמציאות ולהתמקד רק אחד על השני. אנשים מעטים יודעים מה שמעולם לא היו להם, להזמין צלחת שלא אכלה קודם. אתה יכול אפילו לבקר את השותף כאשר הוא לא מחכה לך לראות - למשל, בעבודה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

וכמובן, מנסים לעשות אהבה במקום יוצא דופן: על חניה ריקה או במקום נסתר של הפארק. תחושת האדרנלין תעשה קרבה כזו לבלתי נשכחת.

לטפל בספורט.

זה, אולי, אחד ביותר כמו רבים באים לידי ביטוי, את העצה הנדרשת. אימון סוף סוף להרגיע את מערכת העצבים ולבסוף לעשות טוב יותר כל התהליכים בגוף.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ליסר רק מלווים את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

כתוצאה מכך - אתה הופך להיות הכי פעיל ופיזיולוגית מוכן למין. כולם יודעים שאתה יכול לשחק ספורט יחד עם שותף. מומחים אומרים כי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, הדרכות משותפות הם מאוד שימושי עבור מערכת יחסים. גם על תשוקה סקסית היא השפעה מועילה של יוגה.

Просмотров: 1901 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar