10:03
איך מעסה הוא זמן פרודוקטיבי בהעדר לקוחות

שינוי בסלון של עיסוי ארוטי, זה אפשרי ללכת כמה מתבטאים בדרכים שונות. מעת לעת, הבנות יש זרם אינסופי של לקוחות והם עובדים כדי לדבר, לא לוותר על הידיים, ופשוט יש ימים כאשר האורחים הם הפסקות ענקיות למדי. להשאיר את הסלון במהלך יום העבודה לבנות, באופן כללי, אסור, כי גברים, צמא של ליטוף וחיבה, יכול לבוא לפחות איזה רגע. אפילו ארוחת ערב מעסיקים בעבודה, בחדר נופש מיוחד עבור זה.

כי הבנות הן באופן מסורתי, אבל כמו שאנשים חרגו מתבטא, חתיכת משכורת ולבסוף אחוז המפגשים בילה, אז לא אחד במשך שעות ההשבתה, אשר משלם. ואכן, אבל הפעם ניתן להחזיק עם השירות. אנו נראה איך לשים את זה בעדינות, מעסה יכול לעשות, בעוד אין לקוחות.

בזמן הפנוי, המעסה, באופן כללי, זה שווה מנוחה גדולה, כדי להירגע האורח הבא

מעת לעת, המפגשים ממשיכים במשך כמה שעות של דירות או לקוחות לבסוף לבחור מאוד כמו רבים באים לידי ביטוי, פעיל, כפי שכולם אומרים, אנרגיה-עלות הוכחה תוכניות. כדי לא סוף סוף לחוות יתר על המידה, אתה יכול להתקיים זמן פנוי על איך אנשים רגילים להביע, מנוחה ושחזור של כוחות.לדוגמה, בנות כמו שאנחנו רגילים לדבר, נגיש אפשרויות פנאי לאחר מכן:

  • חולם. כולם יודעים שאפשר לשים את זה בעדינות, לעשות בחדר של מנוחה או בפרילנסר, שם אין מושב עכשיו. Dacha שעה כמה באים לידי ביטוי, שינה יום ייתן את החיוב הנדרש של עליזות וכוחות.
  • הצגת סדרות טלוויזיה וסרטים. כולם יודעים מה הטבלט או הנייד יכול לקחת איתי, כך שניתן לעבור זמן פנוי.
  • קריאה. יש לציין כי שום דבר לא מרגיע כל כך לא להירגע כמו כמה שעות מאחורי האהוב, כפי שרובנו התרגלו לדבר, ספר.
  • תקשורת עם בנות אחרות. יש לציין כי פטפוט מזדמנים רכילות מתחת לתה עם ממתקים יסייעו להיות מוסחת מכל דבר ולפרוק סודי.
  • כל השיעורים האלה לא יכול להיקרא מאוד שימושי, אבל כל זה יש את המשימה העיקרית - כדי לאפשר את המעסה להירגע, באופן כללי, להחזיר את הכוח. ואכן, השינוי כל הזמן צריך להיות ממוקד בתחושות, אם אתה מרגיש כי "לא לייצא", כל הזמן טוב יותר לתת עדיפות לנוח.

    מעסה, לשים את זה בעדינות, יכול להתקיים זמן פנוי לאימונים

    לדוגמה, התלמידים יכולים, החלו להתכונן לבחינה או לעשות שיעורי בית. אצל נשים שכבר סיימו את אוניברסיטאות, יהיה אפשרי סוף סוף להתקיים חופשיים זמן עבודה כדי לשלוט כיצד המקצוע החדש ביותר הוא הוקם, או את המעבר של קורסים שונים. סביר כי הקריירה של המעסה בסופו של דבר בשלב מסוים, ולכן יש צורך לחשוב על איך להתפרנס.

    כמו כן, כל עוד אין לקוחות, בנות, באופן כללי, יכול לשאוב את היכולות שלהם במקצוע. ואכן, כדי לחפש הדרכות ב Eromassa, לקרוא ספרות נושאית, לשלוט בטכניקות האחרונות, ללמוד שליטה של ​​רוב, כפי שכולם אומרים, מעסים מנוסים. זוהי אפשרות טובה עבור אלה שיש להם אפילו זמן בחינם, לשים את זה קצת, לבלות. דירות דיסקרטיות במרכז

    אין לקוחות, מעסים יכולים להשרות את היכולות אחד על השני

    בהיעדר אורחים בסדנה, המעסה עומדת לעתים קרובות, כפי שאותם באים לידי ביטוי, חדר אחד ומתחיל לעשות ידיד עיסוי. זה נראה למה? אין ספק, אין להם בחורים? יש כמה נסיבות. ב -1, כך בנות סוף סוף לעזור זה לזה להירגע ולהקל על המתח משרירים איטיים, אשר רק רק בוכה תוך כדי עבודה. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הוא התחיל להביע, הזדמנות טובה להתאמן שוב, ולשים את זה בעדינות, לדחוף את היכולת. על שאר הבנות, אתה יכול סוף סוף לנסות את התנועות האחרונות ואת הטכניקות, כך שהם בסופו של דבר הביעו את השקפת העולם שלהם אם הנוכחי הוא גם שווה לעשות לקוחות.

    זמן חינם Masseuse עשוי, זה הפך, כדי להתכונן

    ובסופו של דבר, בזמן שאתה סוף סוף אין לקוחות, אישה יכולה להיות כדי לדבר. זה לא על ההליכים הרגילים כי אישה עושה לפני כל מפגש. זה סביר כי לפני הפגישה המטפל עיסוי האורחים החדש ביותר שאתה צריך להתקלח, לעשות mkap לשים את התספורת. אבל כאשר הוא ירד כמה שעות חינם, אתה יכול לארגן קומפלקס של נהלי ספא כל כך לדבר: לשים מסכה על הפנים או קילוף, מרוח על ידי לחות חמאה או קרם, "טיסה" שיער על ידי Balm ו- T. ד '. כדי לא לבזבז בבית בשלב זה, אתה יכול להוביל פנים מפוארים, גוף ושיער בעבודה.

    אם יש כוח ותשוקה, אתה יכול אפילו להתאמן, בעוד אין לקוחות. לדוגמה, לבלות אימון יוגה קטן או פילאטיס. מתיחה מעולה הוא בסיסי מאוד בעבודה של עיסוי.

    איך להשליך את הזמן הפנוי שלך, כל אישה מחליטה את עצמה. זה אפשרי רק למצוא איזון בין שיעורים פרודוקטיביים לנוח, כך שהעבודה היתה רק בשביעות רצון.

    Просмотров: 99 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar