11:35
השלבים הראשונים בעבודה של מודל האינטרנט

בטח שמעתם לפני שהבנות יכולות להרוויח, לתקשר עם גברים לפי שיחת וידאו. אם יש לך מראה מרהיב, אתה די photogenic, אל תהססו למצלמה, אתה יכול לנסות את עצמך בתפקיד של מודל מצלמת אינטרנט.

בנות בווידאו הופעות לא רע גם ברמה הראשונית. ואם מסתבר להיות מודל אינטרנט פופולרי, אתה יכול לספק לעצמך חיים שלווים. כדי להתחיל להרוויח כסף על תקשורת מקוונת עם גברים, בצע את ההוראות.

# 1: רישום ב צ'אטים אינטרנט

בנות רבות לא מחליטים להתחיל לעבוד על ידי דגמי אינטרנט, כי הם לא יודעים איפה להתחיל. אם יש לך חבר 'ה מוכרים אשר מסכימים לשלם עבור תקשורת מקוונת, אז תצטרך רק מצלמת אינטרנט ואינטרנט. אבל כל כך הרבה לא מרוויחים. כדי לקבל הכנסה טובה, אתה צריך ללכת לרמה הגלובלית. ובשביל זה אתה צריך להירשם בכמה אתר אינטרנט. אז אתה יכול למצוא לקוחות מכל חלק של העולם. ואתה אפילו לא צריך ידע של שפה זרה להתחיל לתקשר.

כדי להירשם, אתה צריך לבוא עם כניסה וסיסמה, ציין כתובת דוא"ל. חשוב ליצור תיבת דואר נפרדת שאינה מחוברת בנתונים האמיתיים שלך. גם לבוא עם שם בדוי של תקשורת בחדרי צ'אט. לענות על כמה אתרים בינלאומיים יש צורך לספק מסך של מסמכים המאשר כי אתה בן 18. לאחר ההרשמה עם הדואר, הודעת דוא"ל תבוא לאשר את החשבון.

# 2: מילוי פרופיל

כאשר אתה עובר את הקישור במכתב, תהיה זמינה למלא את הטופס לדף אישי. יהיה צורך לציין את הגיל, הצמיחה, המשקל, צבע שיער, פרמטרים של הדמות. בעמודה "על עצמך" לנסות למשוך לקוחות פוטנציאליים. גם אתה צריך תמונה בצמיחה מלאה דיוקן. אל תשתמש בתמונות של אנשים אחרים. תמונות יהיה גלוי בפרופיל שלך עבור גברים שמחפשים ילדה לתקשורת מקוונת. ואת המראה שלך בתמונה חייב להתאים את הווידאו בזמן אמת.

לאימות תצטרך מסמכים מקוריים. אל תדאג, הנתונים שלך לא יפורסמו בגישה פתוחה. אתרים רבים נדרשים לצלם עם דרכון או זכויות בידיים, שם תצלום גלוי תאריך הלידה מצוין. זה נעשה רק על מנת לאשר כי הוא הגיע לגיל של רוב ולהשתמש התמונות האמיתיות בפרופיל.

# 3: בחירה של אפשרות עבודה מודל אינטרנט

לא חושב ש- Webcaps רק להתפשט על המצלמה ולהראות זרים הגוף שלהם. אתה בעצמך לקבוע את רמת הזמינות. חבר 'ה רבים מוכנים פשוט לדבר עם הבנות לנושאים שונים, בפועל מפלרטט, יפה לבלות זמן, לתקשר עם יופי מפתה.

מה שצריך... תגיד לי "לא"...

אם יש לך חוש הומור מתוחכם, לא לטפס על המילה בכיס שלי, אתה יודע אנגלית טוב או שפה אחרת, אתה יכול לבלות את הערב, רק לדבר בצ'אט. גברים משלמים כסף לכל דקה בילה עם המודל שנבחר. ואת השפתיים המסרבים להתפשט בצ'אט, להשתמש לא פחות ביקוש.

# 4: צ'אט בוטים צ'אט

כדי להקל על עבודה, חבר את העוזר האלקטרוני, אשר יבחין כאשר אתה באוויר, הוסף הודעות שובבות, להזמין בקר בדף שלך. לעתים קרובות בוטים צ 'אט מציעים ללקוחות לשחק משחק קטן עם פרס לצייר עבור השקעות פיננסיות נוספות. פריט זה הוא אופציונלי, אבל יעזור לך לקבל רווחים גדולים צ'אטים וידאו.

# 5: הכן מקום לעבודה

במהלך השיחה, יש לשמוע קולות זרים או רעש. עדיף להסיר דירה נפרדת לעבוד על האתרים. ליצור רקע יפה, מקום בספה נוחה מסגרת או כורסה, כיסוי מיטה או משובצת. אתה יכול בראט ולהגיע עם משהו מקורי, אשר יקצה אותך בין השרות.

# 6: תן לעצמך בסדר

המודל צריך תמיד להיראות מפתה. איפור טרי, שיער טהור, מינימום של בגדים - תכונות עיקריות למשיכת גברים ל הצ'אט שלך. אתה יכול ללבוש מסכה למסתורין ולהסיר אותו רק בפרטי או להתלבש בחלק תלבושת יוצאת דופן. לעשות כמיטב יכולתך כדי למשוך את תשומת הלב של החבר 'ה. ואתה תרוויח הרבה ב צ'אטים.

# 7: אתר

כאשר השידור מתחיל, כל מי שנרשם באתר יושק. ברגע זה יש מבחר של דגמים, ואתה צריך איכשהו להראות את עצמך. זה תלוי בפנטזיה שלך. אתה יכול למלא את הריקוד, להפעיל את המוסיקה, לתת להבין את הסימנים שצפויה בחורים אשר יבחרו לך פרטית. נערות ליווי בקריות

ברגע שהאיש עצר את הבחירה שלו עליך, הזמן שלך מתחיל. הולך לשיחה פרטית, לנסות לשמור על תשומת הלב של בן שיח ככל האפשר ולהרוויח יותר. אילו דרכים תוכל לשמור על בן שיח, להחליט בעצמי. מישהו נושא שיחה מעניינת, מישהו מחליק מספיק סטריפטיז אור עם התפשטות איטית מאוד תחתונים. העיקר הוא לא למהר. אחרת, הלקוח יקבל כל דבר שעבורו הוא נכנס לשוחח, ומכופף בעוד כמה דקות.

אתה לא צריך לדאוג תשלום. כל הכסף עובר דרך האתר. למידה מראש כיצד מתבצעים תשלומים. ב מסוימים מסוימים, כסף הולך לכרטיס מינוס עמלה פעמיים בחודש, על אחרים - מיד לאחר שינוי. כל המידע על אסימונים שנצברו, תמצאו בחשבונך.

לענות על אתרים עבור גישור ואת מתן האתר לקחת מתוך 20 עד 50%. אבל תקבל הרבה אפילו בשלב הראשוני של העבודה. פיתוח נוסף של דגם אינטרנט קריירה תלוי רק בך.

Просмотров: 117 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar