11:35
כללים של מין חד פעמי עבור הנשים: מה, לשים את זה בעדינות, לא אלא גם

כוכב הלכת עושה סיבוב מלא סביב הציר שלו במשך 20 שעות. כל הזמן הזה, העולם המודרני, בסופו של דבר, רץ אפילו מהר יותר, מנסה לעקוף את עצמו ולהגיע אל קו הסיום כמו זוכה כמו זוכה. חיבורי חירום - הישועה לעובדים עסוקים שאינם יום אחד לעבודה ובנייה נראים מערכת יחסים מלאה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

1 לא לבנות מנעולים אוויר 2 שימור 3 דייקנות 4 להסתכל ולנתח 5 מיקום נוח 6 פחות רומנטיקה ודיונים 7 הסר את מהדקים

זה אפילו קל יותר לפתוח טינדר, שותק עד כמה אנשים יפים שנבחרו על ידי מנוע החיפוש בתיאום עם התכונות שהוצגו ממהר, לכתוב כמה שורות על עצמך ולמעשה בשעה הראשונה של תקשורת להזמין crossway למאה.

לא מובן אם הגברות רוצה להיפגש עם בחור אחד או אחר רק למין עם ההתפתחות הנרחבת של הפמיניזם. או שהם גם, כמו גם זכרים עסקיים, לא מספיק זמן כדי לחפש את הלוויין היחיד של החיים. אולי הם רוצים להיות, ללמוד את העולם מן הקרום אל הקרום, כך שבסופו של דבר, כדי לפגוש את אהבתך, ובסופו של דבר, להראות הכל כמנהיג, שנרכשו, והזדמנויות.

באופן עקרוני, דבר אחד - למצוא עכשיו חבר ללילה אחד הוא לא משהו כפי שהוטל, בעייתי ומורכב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הזמן הוא הזמן לעצמך ולו לוויין. היסטריה של נשים וסיפורים משתנים צריכים לשמור על יקיריהם. כיום, התוכנית שונה - ליהנות ולפרוץ דרך צדדים שונים.למה אנשים מסכימים בדרך כלל על סובייה נלהבת בבת אחת? באופן טבעי, כדי להוכיח את עצמו, כי עם מאהב קבוע, לא, לשים את זה בעדינות, זה קורה. האינסטינקט העיקרי כואב אותנו ופשוט עושה את זה על סיכון מסוים הקשורים קשרים אקראיים. כן, חטא, לשים את זה בעדינות, להסתתר, רוב הזמן בחייו נכנעו משבית ויצא לבלות את הלילה לזר, מראש להבין כי מקרים אלה יימשך כמה שעות יחד עם הזמן על הכביש לחדר השינה.

ולא פתאום אתה, בסופו של דבר, החליט שאתה מעוניין להכיר את עולם הצעירים אנחנו נספר איך להתכונן זה מוסרתי איפה למצוא כמו אופקים וכיצד לא להפוך לקורבן של הייסורים הרוחניים שלו לאחר מעבר חולף. באופן כללי, להתכונן לדבר עם עצמך בכנות ו בכנות אחרי שאתה קורא את המסר התשוקה שלנו לחופש לאהוב הרפתקנים.

לא, בסופו של דבר, לרכוב על האוויר Zomkovii

לא ייעוץ, הבחור של הטיסה רומז בגלוי על העובדה שהוא רואה שותף לפגישה חולפת. לרוב, זה קרה, זה קורה רק כך - אתה לומד על כוונותיו מיד לפני או מחמיא לאחר סיום הלימודים, כפי שאנו מבטאים, משחק אהבה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה הכללים צריך להיות גם דבק כאן שזה לא יהיה דברים נפלאים עם כל החיים. שקול את האירוע הזה כחוויה עם זה בסופו של דבר תוכלו לגלות איך כולם אומללים, הרבה דברים חדשים במונחים של יחסים בין המינים, ללמוד את הציוד ואת תנוחות. הכל כבר זמן רב ידוע מה קרה - זה אומר שאנשים רגילים להביע.

תן להרפתקה זו יש להשאיר רק רגשות חיוביים - זוכר כמה נחמד היה לומר, הלכת נהדר עבור קונצרט קבוצה מוסיקלית טובה. באופן כללי, ללכת pluses מכות, לעשות מינוס.

לא כל זכר מחפש אהבה קבועה. רוב תופס סקס - כמחקר של העולם הדרוש לו לעניינים עתידיים פיתוח עצמי. תן לזה להיות כל כך להתייחס גם לשמחה. לא עבור כל אחד לא סודי מה זה יתר על כן זה קרה, איך כולם אומללים, הסכם הדדי, בלהט ונינוח.

בעיקר, ראה, כי כשלעצמה הגישה הגישה, כמו רבים באים לידי ביטוי, כל סביר שותף, כמו בני הזוג העתידי ואב לילדים - שגוי מבחינה קטסטרופלי. לָנוּ כולם אופייניים לטעות, ללמוד משימות אלה ולהיות טוב יותר. הכל כבר מזמן לדעת מה דוגמאות לא, לשים את זה בעדינות, יהיה פרור. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ללא שגיאות לא מציאותית כדי לומר לבנות אושר.

הגנה 2

הכל ברור - בזמן שיא התשוקה הכל נשכח. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אבל לא, לא עומד בסופו של דבר, לפצח הגנה. באופן עקרוני, כלל זה מתייחס לא רק אחד, כמו אנשים נהגו להביע סקס. כמה מחלות, אם כן, לא יופיעו כלל ספקים במשך מספר חודשים. מייצגים עובדה אחת, למשל, תקופת הדגירה של HIV משתנה מרווח חשוב - מחודש לשנה. לעתים קרובות סימפטומים, זה הפך, להתעורר שלושה חודשים לאחר מגע עם אדם נגוע.

היום, יש הרבה הזדמנויות להגן על עצמך לפחות מן הריון לא מתוכנן. זכור כי הפרעה חוק מיני - הגרוע מכל האפשרויות. אפילו בחומרי סיכה מכיל כמות קטנה כמו אנשים משמשים להביע, spermatozo פעיל. באופן דומה, הגברת לאחר הביוץ סוף סוף להיות בהריון בקלות. קבל את תשומת הלב שלך לאפשרויות הבאות:

אוראלי אמצעי מניעה (גלולות, כמוסות). קבלת פנים כמו רבים חושבים על אמצעים דומים מפחית את הסיכון הריון ללא הפרעה למינימום. בכפוף לכל pt הוראות, שהושגו מחוון אבטחה ב -91-99%. גם מאוד הקרן להתייעץ עם גינקולוג. שלח תשומת לב לעובדה שהגלולות הורמונליות מוצרים. עם גישה גרוזנית מספיק, גישה לא נעימה נראה השלכות בצורה של אקנה, מהירות רווח טיפות מצב רוח. Intrauterine סְלִילִי. הדרך המהימנה ביותר להיכנס להריון מנציג לא אמין פוליאט - התקנה של מערכת intrauterine. האמינות שלה הוא יותר תשעים ותשעה אחוזים. ישנם מקרים כאשר אמצעי מניעה אוראלי לא מתאים או הקבלה שלהם נותן אי נוחות. במקרה זה, הנשים לשים ספירלה הורמונלית מיוחדת שמונעת מצורף ביצה מופרית לקירות הרחם. נראה כי צוין כי הספירלה הוא לשים לטווח ארוך - עד 5 שנים. באופן טבעי, זה יכול להיות פשוט להסיר על ידי יצירת קשר דוקטו. זה טוב מאוד להדגיש את מה כזה של הגנה יכול לגרום לכאב במהלך הווסת, לא מגן מפני הועבר מיד במין. הזרקה I שתלים הורמונליים. יש לציין כי מדהים, אבל עושה זריקות הורמונלי כל שלושה חודשים אתה יכול להפחית את השבוע, קוק איתך איתך עם מהירות הקראם, הריון לא מתוכנן עד 10%. באמת, גם Ukivny PRATHINTE ההתקנה של תת עורית, כפי שאנו מבטאים, מטורפים מפלסטיק מבצע אותו פוּנקצִיָה.

בנפרד, ציין את שיטת ההגנה עם הקדמה של קונדום. ישירות כזאת אמצעי מניעה אינו רע מאשר, אם כן, הוא מתוכנן קרבה אינטימית לא מודע. שלח תשומת לב לעובדה כי זה בערך למזער את הסיכון לתפוס מ נראה כי הזר נראה פצעים לא נעימים, כמו כלמידיה או עגבת. לְהַגֵן קונדומים ועוד, כפי שכולם מבינים, בעיות נוראות, אשר מסוגלים, בסופו של דבר, להפוך את כל חיים עקביים - עזרים ועגלים.

אגב, סקס אוראלי אינו שיטת הגנה מפני STD. הכל כבר מזמן ידוע כי זה בדיוק אותו הדבר אינטראקציה עם ממברנות ריריות כמו מעשה רגיל. ואפילו לא צריך לקרוא את זה זוכר את זה אתה תמיד יכול להיות מופתע מאוד בסוף, ביקור הגינקולוג והעבר מנתח על זיהומים.

דייקנות 3

זה מאוד משפיל כאשר, אחרי לילה נלהב, הבחור רומז עבה מאוד חברה כי זה בדחיפות צריך להתקשר למונית. טוב מאוד להדגיש את מה שלנו, לשים את זה בעדינות, עצות - להגיב על המצב אל תעכב את הרגע של הפרידה שלך.

ולא לך תודה ראשונה כדי להיות מסוגל לקבל תענוג מהיר, לא שווה לסמוך על משהו יותר. במקום שהוא רוצה - יעצור, לכתוב או אתקשר. באופן כללי, אתה יודע בצורה מושלמת על ההגדרה ולשאול גם להתקשר למונית אז, כאשר הוא נדרש סוף סוף.

ניסיונות לבשל ארוחת בוקר, לדון תוכניות ליום וקרוב יותר סביר להניח שאתה מכיר רק provok את הרוע ואת הביטויים על אובססיות מופרזות בכתובת שלך. לא כל כך לדבר צריך למשוך.

להבין חלומות ילידים בישראל רק כאשר אתה ילדה ארוטית מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 $.

עוזב - טיפול.

להסתכל ולנתח 4

לרוב, תקשורת לפגישות מהירות קשורות באמצעות יישומים עבור היכרויות באינטרנט. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי הוא גם בעיקר לחשוב על משתמשים אלה לא מוערכים בכלל ב tinder או על מרחבים רחבים רע. זה אפילו לא מי לשים שלהם תמונה על חשבון אווטר. לא עבור כל אחד לא סוד כי הוא על האפשרויות של Photoshop, מוצלח Racurs.

כדי, כמה מאיתנו התרגלו לזה, לא רק מראה משחק תפקיד עושה פתרון לישון עם חבר לא מוכר. עקרון דבר - אנרגיה ותשוקה. זה קורה לזה התכתבות המשך משחק איך אנחנו רגילים לקרוא, תפקיד פעיל, מנסה לשלוט, בכנות אומר על הרצונות שלך. כאשר הפגישה בחיים האמיתיים, הכל יכול, בסופו של דבר, להיות שונה לחלוטין - מבולבל, דברים, מפחד מתחיל לתקוף באגרסיביות חסרי מילים.

אפילו במקום להחליף את הכל, כמו הרבה של האף התרגל כדי לקרוא, כנראה פנטזיות משובטות ופרטים, לא חושש רק מבקש להיפגש בבר או בבית קפה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בהתחלה, זה עניין של שימור עצמי. צד נוסף של המדליה - מגע חזותי והופעת התשוקה. ולא על פי התכתבות זה נראה כי היה הרבה נפוץ בקרבך ואת הניסיון הזה מבטיח להיות מעניין, ולמעשה היית מאוכזב - בצדק הרים את הבחור על זה.

לא גם לאלץ את עצמך ונראה לתת לו את ההזדמנות השנייה.אגב, כאשר השיחה מגיע לנושא של מוצק, כפי שכולם נמס, יחסי מין, תוכלו להתייעץ בכנות לענות על השאלה של הנכונות שלך עבור ביטויים כאלה של תשוקה. זר לא יכול להחזיק ולהחיל כוח. התנהגות זו אינה זמן נעים, ולעתים יכול להוביל לתוצאות אכזריות במונחים של פיזית בריאות מוסרית. במקרה זה, לא לבלבל, ולכן, זה לא. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי או לראות את הסרט עם חברה, באותו זמן נצוחק על קורה של הרשת.

מיקום נוח 5

הצלחה, כמו רבים חושבים, "מבצע" מתוכנן הוא כמעט הכל תלוי במקום שנבחר עבור החזקתה שלה. בדרך כלל הבחור נותן לבוא אליו, לעתים קרובות פחות נראה מוטל אורחים בדירה שלך. שתי האפשרויות מכילות הרבה מינוסים.

לדוגמה, תצטרך להביא marafet לא רק על הפנים, טוב, שלך בַּיִת. אפילו במקום שהוא הפך, רמזים במסיבה אחת, אני רוצה לעשות את זה לא זיכרונות רעים. כאן יוסיף צרות על יצירת הפמליה - נרות, מוסיקה, מזון, יין.

ללכת זר לתוך הבית הוא בדרך כלל מסוכן. אפילו הכי הרבה שאנחנו נהגנו לקרוא, נראה כי העיניים המצפוניות הצג אור של אלימות. יישומים לשימוש היכרויות ונפש אישים לא בריאים. שלח לעצמך עובדה אחת שאף אחד לא עובר גם בדיקה. אין כל וודאות, כי היכרות חדשה להגדיר את התמונה שלו שומר מסך בכנות מידע אישי שצוין בשאלון. לכן, אל תסכים לפיתוח כזה אירועים.

האפשרות הטובה ביותר היא טריטוריה נייטרלית שבה יש אנשים אחרים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל המלון או המלון מתאים לאופן שבו נהיה הזמן לדבר איתך, תאריכים מהירים בצורה הטובה ביותר. שם אתה לא צריך להיות נבחר - הצוות יעשה הכל בשבילך. יש שירות הזמנה לארוחה ולשתות, ו צוות המטבח יהיה לשטוף את הכלים. בהחלט, ראוי להזכיר כי דרך אגב, על יצירת הפמליה מדי, אתה יכול צור קשר עם עובדים של המלון - לעתים קרובות יש להם שירותים דומים עבור קטן תַשְׁלוּם. ללא עוררין בתוספת מיקום נבחר - בטיחות יחסית. על ידי מסדרונות ללכת ללקוחות ועובדים אשר יבואו לבכות על הנחל במקרה כישלונות.

יתרון ללא עוררין - אנונימיות. תן ללכת כל המתחם ואת העגורנים הפנימיים. תן לעצמך את הרצון ליהנות מהפעולה רק לקבל מ של הנאה מקסימלית זו. עם זאת, ראוי להזכיר כי באופן טבעי מאשר כמה דברים במיטה הם לא נעים, כדי לגרום להם לכפות אל תעשה את זה. אלא משהו פשוט נבוך, אבל יש לך כבר זמן רב לחוות - עלייה ולעשות. דברים אישיים יהיה גם הרבה יותר בשימוש מאשר לשאול את הבחור נראה לשלם את הלילה ב מלון נעים.

פחות רומנטיקה ודיון 6

ולא זוג הראשון, בסופו של דבר, הסכימו על מין חד פעמי, לא לבקש תשומת הלב הדומה ביותר, טיפול וחיבה. באופן טבעי, לא מתאים לערב כזה לדבר על חוויות רוחניות, סבל ועצב.

כאן ועכשיו אתה פגשתי את זה מגניב ונינוח להחזיק פרק זמן מסוים. זה לגמרי לא זנות. רוב לא צריך אפילו מסע הפרסום לקולנוע או, איך להתחיל לבוא לידי ביטוי, חנות קפה Milahi על איך אנחנו מביעים, את הסוללה. אדם צריך קשר פיזי, הוא מוקד.

הסר clamps7

סקס יחיד - הזדמנות לבדיקות.

בישראל, אין דעות קדומות אם המילה עולה לעבודה בשירות הליווי. לאנשים המקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי Esquitage רק שולח שותף במקרה, שומר את הראיון ואת ליווי מודל VIP בכיתה הופך סימן של המצב.

אתה יכול לדמיין את עצמך כרצונך, להיות איך אנחנו מביעים, רגוע ומושך.

באופן כללי, במקום החליט על איך היינו רגילים לקרוא, ניסיון כזה - לא מהדק. זה ברור מאוד, אתה יכול לספר על עצמך כל זה בבקשה, אבל במקום שהוא יהיה בחדר השינה האישי - אשליות יכולות ליפול. על ידי שלנו דירות נוחות של המסלול ברור היא אם יש עכשיו לוויין קבוע ממה שאנחנו אנחנו מעוניינים ומי עובד. גם אתה לא יכול להשליך את האפשרות של גניבה והונאה.

סביר להניח פשוט לבזבז זמן על סקס כי לא תזכור עם חיוך. ללכת מראש של ניסיון רע - טיפש ולא רציונלי. טוב יותר לבלות זמן בחיפוש אחר אפשרות אחרת עבור שמחה דומה. כולם מבינים את זה לדון התנהגויות אפשריות במיטה מראש. אתה לא יכול להגיד ישר להסתכל את העיניים של בן שיחו - להשתמש ביכולות של הטלפון שלך ולכתוב הכל כפי שהוא.

הכלל העיקרי של מין חד פעמי - להיות כנים עם איך כולם יודעים, ועם, כמו אנשים נהגו להביע, עובד סביר. הכל כבר מזמן לדעת מה אתה רוצה להגיד. לא להפוך את הכאב ואת הייסורים. ובכן, העיקר הוא להגן. התבוננות אלה די פשוט postulates, אתה יכול פשוט לקבל הנאה, באופן כללי, כדי למנוע איך אנשים רגילים להביע, מצטער כואב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני מסייע זוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי המין.

את הכלל העיקרי, כפי שאנו מבטאים, מין חד פעמי עבור הנשים - לא טורחים. כל פעם לדמיין שזה המין האחרון בחיים שלך. גישה כזו, היא אפשרה להירגע ולקרע את התוכנית המלאה. שכח את כל הפגמים שלך כי הם לעתים קרובות דמיוניים. לא לבלבל, לא להתחתן, לא לסרב בדיקות. להתאים לפעולה! לא להיות מוסחת על ידי מחשבות חיצוניות - 100 אחוזים הם שקועים מה קורה לך כאן ועכשיו. לנהל את היוזמה, בהנחה אדם, איך כראוי, לשים את זה בעדינות, לתת לך הנאה. כולם יודעים שגם מין חד פעמי, לשים את זה בעדינות, יכול להיות נעים מאוד!

Просмотров: 121 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar