21:31
כמו התוכן להתחיל לחפש חסות לאחר תקופה ארוכה של בדידות

ובחיים של התוכן, יש פסים שחורים ולבנים. זה קורה כי היחסים עם חסות מסתיים ואדם אחר אפילו לא עומד על האופק. מינוי עם בוס חדש, ייתכן שיש שבוע, חודשים ואפילו שנים, בתקופה זו, הנערה יש זמן להתרגל לחיים חופשיים ועצמאות. בנוסף, המצב יכול להיות שונה במקצת. לדוגמה, בזמן טוב, הנערה מבינה שזה לא רוצה להיות בודד ומחליט ללכת לתוכן. ובזה, ועוד מקרה, אתה חייב להיות מסוגל ללכת מאורח חיים אחד למשנהו. לשקול איך לעשות את זה ואיזה רגעים יצטרכו לקחת בחשבון.

להתמודד עם הסיבות למה אתה רוצה למצוא ראיון חדש

סדרי עדיפויות קשת והבנה מה שאתה רוצה כרגע: אדם אהוב קרוב, רק כסף או באמת להיות תוכן. יש צורך להבין שזה מעמד מיוחד ומקצוע בזכות עצמה. לטווח חיים כזה, אתה חייב להיות מוכן מבחינה מוסרית. אתה לא יכול פשוט לזרוק הכל בשלב מסוים ולהתחיל לחפש חסות, בתקווה שכל הבעיות שלך ייפתרו בנקודה אחת. להיות תוכן היא פילוסופיה שלמה. לדברים כאלה אתה צריך להכין: להזמין לא רק את המראה, אלא גם את הרוח.

בשום פנים ואופן לא מנסים לחפש אישה מגן ללטף את הכאב של יחסי העבר, למלא את ואקום בתוך או רק סקרנות לא פעילה. שום דבר טוב לא ייצא. אולי כדי להתחיל ברצינות להתייחס למקצוע התוכן מתחיל פשוט להעריך מועמדים, אתה צריך קצת זמן במשך זמן מה.

מה יצטרך להתחיל אדם בחלל האישי שלו

בבדידות שאתה מתרגל. עם הזמן, יהיה קשה יותר לעזוב מישהו בחיים שלך. במקרה של תוכן, אתה חייב תמיד לשכוח כי אתה חייב לגמרי להתאים את האינטרסים של נותני החסות: לבלות עם זה כאשר הוא הכרחי. רק בחורה מתרגלת לפתרון כל השאלות ולחסל את הזמן האישי שלהם. התנהגות זו עשויה להיראות מוזרה למנהל. כדי לבנות מערכת יחסים הרמונית עם לקוח, עליך ללמוד לעשות פשרות, כדי להראות את הגמישות והקסם כדי לפתור כמה בעיות.

קבל את הפחדים שלך

אם אתה לא הולך על תאריך במשך זמן רב, לגלות את ההתרגשות ואת הפחד של הפגישה היא נורמלית. עם הזמן, תתחיל לטפל בו כחלק מהעבודה. כדי להכיר נותני חסות פוטנציאל יעיל ככל האפשר, אתה צריך לנתח את הפחדים שלך ולהבין מה אתה מפחד. אַכזָבָה? תגובה שלילית? ייתכן כי חששות כאלה יכולים להיגרם על ידי הערכה עצמית נמוכה או קודם קודם. קודם כל, אתה לא צריך להטיל שגיאות מן העבר ליחסים חדשים. ושנית, לא להיות מאוכזב מאוד את נותני החסות, אתה צריך לנסות להכות איזון בין הציפיות שלנו לבין מה שאתה יכול להציע ללקוח.

אל תהיה קריטי למועמדים

אם בחורה היא לבדה במשך זמן רב, אז עם הזמן, היא מתחילה אידיאליזציה את הדימוי של העתיד הנבחר שלה. בעת בחירת חסות בחיים האמיתיים, היא משולמת בעובדה כי בגלל הדרישות יקר מדי, התוכן לא יכול לתת העדפה לאדם אחד או אחר. אם הנציג של המין החזק בשניות הראשונות של הפגישה אינו משתלב לרעיון שלך של בן זוג אידיאלי, זה לא אומר שאתה חייב מיד לחתוך את הכתף. יש צורך לתת הזדמנות לאלה, לדעתך, לא מגיע לכך. אם אתה מסתכל על אדם טוב יותר, רק לבלות כמה - שלושת הימים הראשונים, אז שום דבר נורא יקרה. ואם אתה לוקח פתרון עמיד, אתה יכול לאבד חסות עשירה, נדיבה וקשבית. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

הבמה היכרויות יכול להימשך בכל עת

בנות רבות לא יכול ללכת ולהתחיל להיות מוכר נותני חסות פוטנציאל כי הם חושבים כי היום הראשון של הפגישה של חייהם החופשיים שלהם עצמאיים יבוא. למעשה, אין צורך במועד הראשון להתחיל לפתור נושאים פיננסיים ומשא ומתן יחסים. תהליך "מגבונים" יכול להימשך זמן רב, הוא אינו כולל תמיכה מהותית מהבוס. מה שנקרא שלב של "יחסים חופשיים" יאפשר לך להבין אם אתה מוכן להקדיש את כל הזמן הפנוי שלך לאדם זה או לא. כמובן, מצב קל של אי ודאות לא יכול לאהוב את התואר. לאחר מכן, זה צריך באמת לספר לו את עמדתו ומסביר שאתה לא רוצה לעשות פתרונות מתמשכים.

אל תפחד לקחת את היוזמה

הנה הרעיון שאתה ישב במשך זמן רב ויום אחד, החלטתי כי "בוגרת" כדי לחפש חסות. ומה תעשה בשביל זה? אם אתה פשוט לחכות לגברים קסם, אתה פתוח להצעות ולהתחיל לכתוב, הם מאוד לא בסדר. לאחר תקופה ארוכה של קיפאון, אתה חייב "לזכור את העולם על עצמך. עדכן את הפרופילים על אתרי היכרויות, הוסף פרופילים מידע חדש על רשתות חברתיות ואל תהססו להכיר את הגברים. אז החיפוש אחר בוס חדש ילך הרבה יותר מהר. הרגעים האלה עברו כשהגברות הטומנו חיכו ליוזמות רבות. עכשיו שום דבר לא מונע את הילדה מתחיל דיאלוג איתה. בנוסף, נציגי אדמה חזקים כמו באמת.

הפסקה גדולה במערכת היחסים יכולה לרעה את ההערכה העצמית שלך ואת המיומנויות של הפיתוי, ואתה חייב להכין אותך לפגוש נותני חסות פוטנציאליים. כדי לעשות זאת, יש צורך להתמודד עם עצמך, ברור לארגן סדרי עדיפויות, להיפטר ההשפעה השלילית של העבר. רק עם ראש ברור ומטרות ברורות ניתן לחפש את הקרן. אז יש הרבה יותר סיכויים מאשר כבר 2-3 ימים, תוכל לפגוש אדם של החלומות שלך.

Просмотров: 4564 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar