12:32
לא מתאים סקס עם אשתו? משתמשי Quora הביעו את דעתם

בניגוד לדעה כללית, לא רק נשים מתמודדות עם בעיית אי שביעות רצון מינית. גברים גם לפעמים יש קשיים בחיים אינטימיים הם מבולבלים, לא לדעת איך לעשות. הגיע הזמן לדון בבעיה. בפורום Quora, משתמשים מגיבים לדאגה של רבים מן השאלה: מה לעשות אם אני לא מרוצה עם אשתי?

התוכן של המאמר

1 מה לעשות?

מה לעשות?אני

"יש צורך לדבר עם אשתו. אתה צריך לגלות מה קורה. הכל הוא רק בנפרד, אבל אני עדיין יכול לקרוא את הגורם השכיח ביותר של בעיות כאלה.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מספר, קונים - בחורים מוצלחים שרצו לחפשות להיראות בפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. רווח זה מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא ומלא.

בעלים מפסיקים לראות נשים בנשותיהם ומתחילים לטפל בהם כנשים ואמהות לילדיהם. הם שוכחים עד כמה חשוב לתמוך ביחסים רומנטיים עם אהובתם.

זכור את הפעם הראשונה של היכרויות שלך, כאשר אתה טיפס מתוך עור כדי לעשות רושם על זה? פרחים, מתנות, נשיקות מתחת לשמים הכוכבים ומין בלתי מרוסנים - שם כל זה עכשיו? מתי היתה הפעם האחרונה שהזמנת את אשתך לתאריך? כאשר הפרחים הביאו אותה או הפתעה ללא סיבה? חיבקה ונשקתי פשוט כי שניכם רוצים את זה?

אולי האישה הזאת שקועה בענייני פנים ובטיפול מתמשך לילדים. אולי היא עייפה מאוד. זה די הגיוני כי זה פשוט אין כוח עבור סקס באיכות גבוהה. אתה עוזר לה סביב הבית? אם לא, זה שווה לחשוב.

אל תשכח שהאשה והאמה של הילדים הן בעיקר אשה. האישה האהובה עליך בחרת פעם. והיא תמיד תישאר יפה כמו בזמן הפגישה הראשונה, אם אתה דואג לה ולשים לב ליחסי האהבה שלך.

או מקרה אחר? היא עושה משהו ברור במין שאתה לא אוהב? ואז, אני חוזר, זה הגיוני לגלף את הזמן שבו שניכם רגוע ומוכן לדיאלוג, ולדון במצב על כוס קפה.

סקס הוא מיומנות שנרכשה. ללמוד יחד, לנסות חדש. תנוחות, צעצועי מין, עיסוי נרות - הכל לשירותך.

בחנויות ספרים רגילות ובאינטרנט אתה יכול למצוא טונות של טיפים למצב שלך. למד את המידע ולהיות מוכנים להתנסות ולנסות דברים שונים יחד. הקפד לתת לאשתי משוב כאשר היא עושה משהו שמביא אותך הנאה. לשבח ולעודד אותה.

העיקר - תקשורת ונכונות לעבוד על מערכות יחסים. רוב "הבעיות" ניתן לפתור על ידי תקשורת, מקשיבה זה לזה ומדיטציה יחד על החלטתם ". @John קטילר

"טוב, אתה צריך לחשוב על טוב: לפחות אתה מקבל את המין הזה בכלל. לא כולם כל כך בר מזל. רבים, להיות נשואים, פשוט לא להתנהג חיי מין.

וברצינות, אתה יכול לנסות ללכת עם אשתי על טיפול כדי לגלות מה לעזאזל הבעיה שלה.

אבל בתור התחלה, שאל את עצמך שאלה: בדיוק אם משהו השתנה בחיי המין שלך? אולי סקס היה רע מההתחלה? אם זה תמיד היה אז, להאשים רק את עצמך על העובדה שהם התחתנו איתה וחיכו כל כך הרבה שנים כדי לשנות את זה. אתה בעצמך בחרה כזאת. עכשיו זה מאוחר מדי לשנות משהו. ואם סקס הפך להיות יותר גרוע אחרי כמה זמן בנישואין, לחזור למה שכתבתי לעיל. לפעמים הטיפול בפסיכולוג באמת עוזר ". @ פרנק ס. לַחֲלוֹק

"אחד. תגיד לאשתך שאינך יכול לקבל שביעות רצון. לעתים קרובות אנשים חוששים בגלוי לומר כי הם חווים כל בעיות בחיי מין. אם משהו לא מתאים לך - אתה לא צריך לשתוק!

2. שאל את אשתי, אם היא מרוצה מהחיים האינטימיים שלך. אם הכל מתאים לה - זו סיבה לחשוב. ואם אשתי גם לא אוהבת הכל, סביר להניח, היא מודעת לבעיה ועובד עליה. המשימה שלך היא לעזור לה.

3. הגיע הזמן לדון בהעדפותיך. גברים רבים יש תשוקות מיניות לא שונות במגוון גדול: אדם עשוי לרצות לעשות סקס רגיל, והאישה מציעה אוננות הדדית או חיבה אוראלית. אדם טבעי אינו מסכים, ואי הבנה מתעוררת.

או שהבעל מרגיש מביך, כי נראה לו שהאישה מסכימה למין רק למען אותו והיוזמה אינה מתרחשת. או שהוא בדרך כלל ירק על תחושת האשה שלו והוא מתעקש על דברים שהיא לא אוהבת או לא נעימה. בכל מקרה, תקשורת, תקשורת ועוד תקשורת נוספת.

4. לעבוד על פתרון הבעיה. כל האמצעים טובים כאן: אם קריאת הספרות בנושא לא עוזרת, היא הגיונית לבקש את העזרה המקצועית של פסיכולוג משפחתי.

חָמֵשׁ. אם האישה אינה מעורבת בשיפור חיי המין שלך, נישואים בצרות. אתה צריך לחשוב איך לפעול עוד יותר, בהקדם האפשרי ". @Paul ביורי https://tkescorts.com/

"יש פתרונות שונים לבעיה. זה תלוי מוזרויות של היחסים ואת האיש עצמו, מערכות צפייה וערכים שלה.

בנוסף לאפשרויות הנ"ל:

1) מצא את המאהבת. אני רציני.

2) נופש לשירותים של כוהנים של אהבה.

3) לסבול ולהיות אסיר תודה על מה שיש לך לפחות סוג של חיים אינטימיים. (ולאוננות הרבה).

4) לדבר עם אשתי ישירות ולראות מה ניתן לעשות.

לישראל אין אכזריות דעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר רק רואה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה VIP בכיתה יהיה סימן של מעמד ציבורי.

נסו להבין למה יש לך אי-קבלה כזו. אולי הפתרון הוא. לדוגמה, אם אשתך היא לא בצורת ולכן אתה לא למשוך אותך, אתה יכול לנסות לשכנע אותה לבוא לטופס. ייתכן שיהיה עליך לתרגל אותה, אבל ספורט משותף בכל מקרה שימושי עבור מערכת יחסים. זה יהיה גם טוב לבריאות שלך ואת המראה שלך, ואת האישה סביר להניח מעריך את הרצון שלך.

5) אולי אתה יכול להתחיל לראות פורנו ביחד. ברצינות, זה נשמר לא זוג אחד.

6) לעצום את העיניים כאשר יש לך יחסי מין עם אשתי, ולחשוב על מישהו אחר. זה נשמע די מצטער, אבל אם אתה אוהב את אשתך ואת המין - הדבר היחיד שאינו מתאים לך, זה אולי הדרך לשמור על הנישואין ". @ משתמש אנונימי

Просмотров: 438 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar