06:21
מה שאתה לא יכול לשכוח תוך כדי עבודה בפקעות

איך להרוויח באתר מצלמת אינטרנט? זה בגלל השאלה הזאת כי התשובה צריכה להיות מודעים לכל מודלים טירון. הכסף אינו צובר לעיניים יפות. נצטרך למעשה לעבוד, להפעיל אתי, לכבוש את תשומת הלב של הקהל.

באיכות גבוהה לפלרטט - התחייבות של רווחים גבוהים

חברים - הקהל העיקרי של אתרי מצלמות אינטרנט. אלה הם אנשים בגילאים שונים ומין המעוניינים בתקשורת וירטואלית. לכל צופה יש משלהם דרישות המראה של המודל, למעשיו. אבל כולם מצפים מהאתר הנשי של רומנטיקה ופלרטט. כל חבר רוצה להרגיש מיוחד, הכרחי ומעניין.

לפלרטט עם אורחים צ 'אט, אי אפשר לשים לב רק חבר אחד. אם אדם רוצה יותר מחמאות ותקשורת אישית, אז תן לו ללכת privat. פורמט כזה מאפשר לך להישאר לבד, עבור מודל Webcam היא הזדמנות להרוויח יותר כסף. במהלך המעבר לחדר הפרטי, התשלום מתרחש לכל רגע של שידור, הוא 2-12 $. המחיר תלוי בדירוג הנערה ודרישותיו באתר.

במהלך privata, לפלרטט הופך להיות יותר פרנק. ככל שהחבר הוא בילה בחדר, גבוה יותר את הדגמים המתמשכים. אבל במהלך צ 'אט פרטי, המודל לא צריך לשכוח את כללי ההתנהגות. זה מה שאתה לא יכול לעשות:

  • אסור להתלונן על הגורל, לפתות כסף מחבר;
  • שתף נתונים אישיים, ייתכן כי הרמאי שילם עבור privat;
  • לדבר עם נושאים אסורים, הרשימה המלאה זמינה בכל אתר אינטרנט, בסעיף "כללים";
  • למשוך במסגרת של צדדים שלישיים או להציג בעלי חיים.
  • הצופה הגיע לאתר למנוחה. אם השיחה תתחצל או גורמת לרגשות שליליים, הדירוג של הנערה תיפול. יש צורך לפלרטט בזהירות רבה ב צ'אטים קבוצתיים. יש לי תשומת לב לכל אורח. אתה לא יכול להתעלם אישים מסוימים.

    לתקשר עם זרים טוב יותר באנגלית

    היתרונות של עבדים... איך למצוא עבודה ...

    על כל אתר אינטרנט יש הזדמנות לבחור מדינה שבה כל חדרי הצ'אט וידאו יהיה זמין עם השתתפות של ילדה. לעתים קרובות הדגמים סגורים לחלוטין את הפרופיל עבור תושבי רוסיה. אז בהחלט לא תיפגש חבר, אבל בעיה חדשה מתעוררת - תקשורת עם זרים.

    השפה הבינלאומית היא אנגלית. זה לא יכול להישכח במהלך שיחות וידאו. כמובן, אתה יכול להשתמש בעזרת מתרגמים מקוונים. אבל במהלך תרגומים אלה, אתה יכול להיכנס למצב מגוחך. אנגלית מדוברת שונה מאוד מהגרסה הכתובה. עדיף לא להיות עצלן ולקחת שיעורים עם מורה. אתה יכול לעשות באינטרנט. לפחות מודל Webcam, חייב לדעת ביטויים פרימיטיביים, אשר לסייע לקשור שיחה עם זר נדיב. נערות ליווי בהרצליה

    הגסות אינה קבלת פנים מנצחת למודלים של מצלמת אינטרנט

    מסיבה כלשהי, מודלים טירון בטוחים כי גסות ביחס לגברים נראה סקסי. סקרים רבים הראו כי קליטה כזו מתאימה לבנות שעובדות בפורמט "דומיננטיות והגשה".

    לא כל אדם יהיה נחמד אם בדיחות השמים שלו ישוחררו בכתובתו. אם החבר מחפש "גברת.", הוא יהיה ממוקד לחפש פרופילים כאלה. לכן השאלון צריך להיות מלא בפירוט, המציין את כל ההעדפות.

    עבור גסות דרגה וגסות, המודל יכול לחסום. זה מספיק כדי לקבל תלונה כמה צופים מרוצים. לדוגמה, האירופים - בחורים פצעניים כלליים, אתה צריך להשרות בעדינות ואת הבדיחה בעדינות. עבור הומור לא הולם ניתן להתלונן על ידי מנהל המערכת. לכן, הפורמט הנוקשה של התקשורת עדיף לא להשתמש!

    מה עוד אתה לא יכול לשכוח תוך כדי עבודה בסרטון? כי ייתכנו הונאתרים באתר. למרבה הצער, גם על ידי ביצוע אסטרים מהבית, אתה יכול להיות קורבן של זיעה.

    Просмотров: 480 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar