12:45
סקס עם טראנס - מה זה? ביקורות שניסו

אם גדלת בחברה שאמרה כי מין הוא אדם שנכנס למקרים אינטימיים עם אשה של חברי סיים, רק מאמין שזה הכי טוב, והשיטה היחידה. סקס עם טרנסג'נדר זורק אתגר זה.

התוכן של המאמר

1 ביקורות על משתמשים Quora

אבל אם אתה מעוניין בסמיכות transgender, אתה צריך לגלות בחוסר משמעות יותר על זה, לפני שאתה מעז לאכול איתו קפה, לא להזכיר כי להיות איך להיות לידי ביטוי, מיטה אחת.

כדי להתגבר על הפער בידע, ביקשנו למשתמשים, איך אנחנו מבטאים, פורום פופולרי לחלוק את החוויה שלך.

ביקורות של משתמשים Quora_Quora

"אם אתה מתכוון לחוויית המין שלי עם טרנסווסטיטים, זה היה ממש נהדר. יש צורך להדגיש את העובדה שפגשתי את הגברת תאילנדית סירה בשם דבש בשנת 2015. זה היה מצויין. Transs הם הרבה יותר טוב מאשר הגברות כשזה מגיע למין ". - אני "פגשתי גברת חמודה. זה דיבר בעדינות אלי, ובכלל, הסביר שהיא עדיין כמה חודשים לפני הניתוח, אשר, לשים את זה בעדינות, יעשה את זה אמיתי, כמו שרובנו התרגלו לומר, הגברת. נדהמתי, אבל היא נראתה כמו מלאך. החלטנו לעסוק רק סקס אוראלי לפני השינוי שלה, וזה היה הכי טוב שהיה לי, אני שמח. ". - Dimmo76 "פגשתי טרנסווסטיט יפה ומפוזר במיאמי לפני כמה חודשים. כולם יודעים שזה היה ניסיון חבר. בהתחלה זה היה קצת מדהים, אבל כאשר היא זיין אותי, יש לי תענוג גדול ". - סקהר צ'נדרה "רק תנסה פעם אחת, כי תאמינו לי, זה חוויה סקסית שונה לחלוטין.

ליישם שאיפות ילידיות בישראל, כאשר אתה נערה מענגת מרוסיה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, ניתן לקבל משנת 2000 דולר לחודש.

תארו לעצמכם עובדה אחת שאני לא יכול פשוט לחכות כאשר אני מוצא את החברה, כפי שכולם יודעים, 1, כי יש כבר כמה שנים מאז קרבה קרבה עם טרנסג'נדר ". - ג'יי פאטיל "הייתי כל הזמן מקווה למצוא גברת מיוחדת טעימה למערכת יחסים. זה ללא ספק ראוי להזכיר כי קשה לאמת לפגוש את זה שמעוניין ביחסים, ולא פשוט מבין את עצמו. במידה האחרונה, האינטרנט הוא בדיוק למעשה. ". - Indio1375 "פגשתי את הטרנסג'נדר, איך כולם כועסים, הגברת על שלום. יש לציין את מה שפנה אליה ואמר כי לא נגד נשיקות נלהבות. היא הסכימה. מישהו קטן יודע מה קרה לי ". - הולי "נפגש עם טרנסמינין, כפי שהיינו מדברים, אישיות לא ממומשת. זה קרה כמה פעמים לאורך כל חיי! אני חושד שזה יהיה גם יותר ". - קספר מייסון "הזיכרונות האהובים ביותר שנשארתי גם טיול לתאילנד. שמה היה מישל. יש לציין כי היא נתנה לי את הטוב ביותר מציצה. לא לכל אחד, זה היה נהדר. כולם יודעים מה שאלתי 69. היא הסכימה. ביצענו פעולה זו במשך 10 הדקות הבאות, ואני שפגעתי בו ". - רוהאן שמס "בשנה האחרונה, אנחנו ואחותי (שני גבירותי בודדות של בן 40, רעב למין) נח במלון קטן במחוז התיירות של בנגקוק. הבעלים אמר לנו כי כמה ladibeys "ידידותי לנשים".

טוב, קוני, שקיבלתי, היתה הטובה ביותר בחיי. כולם יודעים על מה בעקבות זיון ארוך, חזק, אנרגטי, שממנו יש לי רק, בסופו של דבר, שוקע את הרגליים ". - סאסי ירח

"הלכתי לתאילנד בחזרה בשנת 2012. ועוסקת במין עם טראנס חם במלון. זה היה ניסיון לא מתוחכם ". - אסקאי פאטל "פגשה ליידי-קרב, חשבה שהיא גברת. קיבלו מציצה בלתי מתפשרת בחייו. ניסיתי את הזמן הראשון אנאלי בלילה הבא.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים אשר הולכים לנצח במבט בחופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הכנסה זו היא די למדי, כדי לגמרי מעיל לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מאותו זמן, אני אף פעם לא לחזור לחפש סקס עם אישה ". - ג 'ק reckner "נח בתאילנד, עברתי עם אלכוהול. מאה אחוז התפשטה וחתכה על הספה, ופתאום היא רק התעוררה בי במכשיר גדול, שהתלה על פני. לעזאזל, טראנס כי חבר היה אפילו יותר ממני!-. - מרשל א. גז "עד כמה שאני מבין, הם גברים עם ציצים, אז זה לא נראה כמו gabster. היה לי הכי טוב בהיסטוריה של סקס אוראלי עם טראנס, הדגדגן שלי מעולם לא חווה את האורגון הנעים ביותר אינטנסיבי ". - בעילום שם "קרב ליידי, שאיתו פגשתי, כשהגעתי לבונגקוק, נמשך במיטה עוד יותר אנשים כל יום, הם פשוט בלתי נלאים! אם אחזור לשם, אני בהחלט חוזר על החוויה הזאת ". - פנג פנג ז'נג "הניסיון הראשון שלי של תקשורת עם סירה ליידי בתאילנד התרחש ערב הנישואין של אחד החברות שלי. ואכן, הטראנס, שעליו הוא בא, היה אמן איפור של אשתו. רצנו בכל רחבי הדף, בחדר השינה, ומאוחר יותר באמה ברגע שהחברה שלי ואחולה אמרו שהם צריכים ללכת למקום כלשהו, ​​קמו ויצא.

אחרי כמה זמן, הקרב הזה התחיל להדליק אותי, ובגלל שהיא באמת חמה, לא היה אכפת לי. כל סוף סוף הסתיים עם מושב אחד מגניב מין אוראלי. - דוד ברומין

"חתיכות אלה עדיין חם מאשר נשים". - נט סורבית "סקס עצמו היה מאוד, כפי שכולם יודעים, נעים - זה היה, כפי שהתחיל להביע, בפעם הראשונה שלי, כפי שאמרתי כל הזמן, סקס אנאלי עם חבר אמיתי, אבל אלוהים, כפי שהיה מצוין! היא התנהגה בעדינות ותמיד נבדקה, אם אני מרגישה בנוח, וידעתי איך הדבר המושלם הוא להתיישב ". - טום פיליפס "היא היתה מקצועית אמיתית. נפל, כפי שכולם אומרים, תא המטען שלי, מתבוננים בתגובת הגוף והפנים שלי, עד שמצאתי מקום קסום לא שלח אותי לגן עדן. ואכן, הצבעתי שזה היה טראנס רק ליום שלאחר מכן ". - רובין גריי "בפעם הראשונה הייתי קצת עצבני, כי הייתי בעבר רגע טבעי והתקשר רק עם בנות. זה היה לפני 10 שנים, אני עדיין אוהב בנות, אבל מעת לעת הייתי פרוע, זה הפך, את הציד של קרב הגברת, הם קסם ". - אהוב Muzik "קצת מאוכזב. היא הניחה אותי כמו ילד בן ה -15 בשורה האחורית של הקולנוע. נתתי לה מין אוראלי (אשר מסורתי גורם מחמאות מכל אחד) ולא קיבל שום דבר בתמורה ". - חואן שי "זה היה פנטסטי, היא היתה רזה, יפה ונשית. כל הלילה עשינו כל מה שאתה יכול לדמיין לעצמנו, והיא נרדמה בידי ". - סטיב סטווארט-דגורים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

Просмотров: 5398 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar