10:04
תנוחות מועדפות במין זה כמו גברים

קרבה אינטימית היא החלק העקרוני, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לגרד, מכל היחסים. סקס הוא מקור של אנדורפינים, הורמונים של אושר. אחרי סוציה, בנאדם הגברת להירגע מאוד רגוע, להיות פתוח ופצועים. לֹא באופן מפתיע, לא משנה איזה גברת עצמית לכבד את הביטוי של הנאה על פני השותף. יש תנוחות, מי אוהב לומר גברים. ישירות אליהם זה שווה להשתמש כדי לרענן איך אנחנו רגילים לקרוא, "בידור לילה".

התוכן של המאמר

למה יש לך יחסי מין אילו בחורים אוהבים 3 תנוחות דומיננטיות 4 רוב פשטידות הרפיה 5. מסקנה

למה יש לך יחסי מין

על פי הסטטיסטיקה, כ 60% ממשפחות הנוכחי לומר כבר לא לעסוק אהבה, 5 שנים מאוחר יותר בנישואין. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה זה נשמע פזיז ולא ברור.

סקס הוא אחד הטעמים של האדם צרכי. למעשה, הדחייה של זה, הוא באומדן הן פיזית והן רווחה מוסרית.

אבל חוסר "ראש חולה" הוא נפוץ בכל מדינות. בשל עבודה כבדה קבועה, אנשים סוף סוף רוצים לעשות משהו. רק צופה telecale עבור פרסים.
כל זה רק אשליה. בשל אי שביעות רצון מינית, לפתח קומפלקסים המשפיעים קשות על יחסים.
לכן, לפעמים זה שווה לבטוח בראש שלך, לא את הראש. קרבה ל- S אדם אהוב לא יכול להיות חזק, ללא חיים אינטימיים.

מה בחורים כמו 2

נראה כי הבחור לאורגזמה לא צריך הרבה. טוב מאוד כדי להדגיש את מה מספיק רק לנוע קדימה אחורה וכל.

אבל זה לא. כמעט כל הגברים פשוט חושבים שהקדמה הוא החלק הטוב ביותר של Socia. הוא רואה את הגב האהוב והנקודה החמישית היפה שלה. תמונה דומה מתחיל ומרעיד. בעמדה זו, הגברת מסוגלת לשמור בשליטה של ​​התהליך. היא אולי ללא עזרה של אחרים "לספק" על כבוד זכר.

זוהי דרך אחת לספק בת זוג. נערות ליווי בחיפה

כמעט כולם אוהבים נושך ושריטות. כאשר השותף הוא מלמעלה, זה אפשרי, בסופו של דבר, לכתוב לו בחלק האחורי של הציפורניים.100 אחוז, כמו בראשות, נשים נאמנים מסוגלים לכבוש גבר.אבל כאן יש פנים צרות. כמה נשים פשוט שוכבות, באופן כללי, "מעמיד פנים שהוא מת". גיא צריך גניחות ועוויתות. הגברת צריכה להימצא למצוא אותו ללא עזרה של אחרים על ידי תרגול.

תנוחות דומיננטיות 3

רוב הגברים מעריכים את המין כאמצעי לאישור עצמי. מיד במהלך אינטימיות אינטימית, אתה יכול להראות הגברי שלך.

לכן, כמעט כל החבר'ה אוהבים לשמור על התהליך תחת שליטה. באופן דומה, כדי לדבר spurs את השותף וכן לדבר נותן. לנשוך אתה יכול. כמה כמו גירוי פטמות. לכל חבר יש "ahelesova fim".

יצוין כי הם צריכים לחשוב על כך שהגברת מקבלת תענוג לא ממין, אלא מהפעולות הימניות והאומצות. מבחר של מין מין תנוחות לגברים במאמר שלנו.

משרה מיסיונרית

עבור קרבה קלאסית, עמדה זו היא די, זה יהיה מתאים. גברת, מניחה את רגליו, שוכבת על גבו. הבחור מצורף מלמעלה. באמת, הוא רואה 100 אחוז של הגוף הנשי, וזה רק כדי לומר את ההתרגשות. בתהליך, אתה יכול לבטא את דברי הערצה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, זה ידגיש את הרמה ויביא יחד חברה נעימה.

לא רק נערות אהבה אוזניים. החבר 'ה גם כמו כאשר המעשים שלהם מוערכים בכתובת.

בתהליך, הגברת צריכה להיות, כמו רובנו מתייעצים, נלהב. להיות בטוח שזה לא עמדה זו שבה הם נעים במיוחד. זה ברור, אבל זה שווה להראות את זה מה שקורה כמו, אחרת הבחור יכול להיות נעלב.

סגנון Doggi

מיקום הכלב הוא די נפוץ במין. גברת זה נעשה על ארבע, השותף מועבר מאחור. מיד רגע לפני החדירה בפרט יקר. לא מפתיע, כל החבר 'ה כמו מציצה. אין שום דבר, כפי שישבנו בזמן, לא מוסרי או מגעיל.

מעשים דומים כמו בחורים. הם רק מנסים להיראות "דומיננטים", אבל צריך ידנית מחזורית. Oedipov המתחם אף אחד לא בוטל.

צְפַרְדֵעַ

מגוון של מיקום "כלב". ההבדל העיקרי הוא הגברת אל תעמוד על כל ארבע, ושוכב עם נקודה חמישית כמו גידול. מאוד פופולרי המיקום נהנה באנגליסס.

כמעט כל הגברים, דרך אגב, בהנאה, לשים את זה בעדינות, ירדו עם באמצעות שפע, לסחוב, אזיקים ויברטורים.

התקשות סובייטיות ומידע פגם הולידו שיפוט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה, כך, מה שאתה צריך להזיז. רק כמה יחידות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ניתן לומר העדפות כאלה למד מהשיחה ולארגן כמה באים לידי ביטוי, הפתעה ארוטית אהובה.

לַחֲצוֹת

עמדה כי רובנו חרגו יותר אמון. הגברת שוכבת על הבטן רגליים נרחבות. כולם ברורים שהאיש מחובר מלמעלה וחופשי לעשות כל שביכולתו חוכמה.

בתפקיד זה, הגברת חסרת הגברת ופגיעות. לכן, נ ' זה מפתיע שכמעט כל הגברים, בסופו של דבר, הם נחתכים לחוות משהו דומה.

תנוחות של הרפיה גדולה יותר 4

בתהליך של מין, לרוב, בפרט, זה נעשה מתוח על ידי גבר. הוא צריך לעשות מסה של טלוויזיות כך, להיות, כדי לספק את השותף.

אבל לפעמים, בחורים, זה הפך, אני רוצה להיות "יומן". זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה לשכב, שונה, סיגריה עשן לישון. לכן, יש תנוחות כמו גברים.

רוכב

הגברה הקלאסית האמיתית. האיש נופל על גבו, ו הגברת אוכפה אותו כמו סוס. היא שומרת על 100% תחת תהליך הבקרה. עצמה מחליט מתי לעבור מהר או לאט יותר.

כיף מיוחד יכול, לשים את זה בעדינות, לספק את הבחור מאשר, ולא תקשיב לרצונו. יש לציין כי לבקש ממנו "פקודה מצעד".
השותף גם לתת הזמנות בתנועות. זה יתחיל יותר גברת. סקס דומה יכול להיות כמה מאיתנו מתייעצים, מושלם.

תנוחת עמידה

תשומת לב מוגברת ראויה למין בעמדה עומדת (אם כי, ללא מצב "עומד" זכר, קרבה אינטימית בלתי אפשרי לחלוטין).

עמדה זו מתאימה לחלוטין לתקשורת במקלחת. יֶלֶד רק הופך להיות שותף מאחור, שהוא קצת מפזר את הרגליים.

אם תרצה, שותפים יכולים להיות מחוברים בחושני נשיקות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהגברת היתה לגמרי, שמירה על השליטה בתהליך, מבלי לקחת את החריף של הלוח ב -100%.

הבחור, באופן כללי, יכול לשמור על מהירות השליטה או פשוט חכה עד שהגברת עושה הכל בלי עזרה של אחרים.

מסקנה 5

כדי להבין את ההעדפות של האהוב, איתו צריך לקרוא. הגיע הזמן ללמוד איך לדון שאלות אינטימיות. לשכוח על הטאבו וליהנות כאן ועכשיו.

שתף את הרצונות הצבועים שלך. הכל ידוע זמן רב מה זה יהיה Nonweb הדמיון של הבחור. ראוי לציין כי זה רק כל כך אפשרי להיות קורה לקראת קרבה מינית: בעזרת diols ואוהב.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כמו חיי מין.

חבר 'ה, באופן עקרוני, לא בעיקר, שבו יציבה לקיים יחסי מין - בעיות עם ההישג של אורגזמה עם מצב רגיל של בריאות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל החבר 'ה עדיין יש העדפות סקס משלהם. לא מספיק מי יודע איך הם אוהבים כאשר יש סקירה טובה עבור כל הנשים. יש לציין כי הגברים הם ללא סיבה כאשר הגברת לוקחת את היוזמה בידיהם, והם יכולים פשוט לשקר וליהנות. כולם ברורים לגבי מה שאתה רוצה לספק את ההנאה הבלתי נשכחת האהובה? דוֹמִינָנטִי! כל אחד מהתנוחות שבה אתה צריך לעבור אליך - גבר, בסופו של דבר, יהיה על השמים השביעי מן הנאה!

Просмотров: 112 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar