00:00
עיסוי טנטרה אסיאתי

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמתורגלת במדינות אסיה כמו הודו, סין, תאילנד ויפן. היא נחשבת לאמנות ריפוי עתיקה שמקורה בתת היבשת ההודית.

המילה "טנטרה" פירושה "לטוות" או "להרחיב". עיסוי טנטרי עובד עם הרעיון שגוף האדם הוא ביטוי של אנרגיה אלוהית וניתן להרחיב את האנרגיה הזו באמצעות מגע. השימוש בנקודות לחץ בעיסוי טנטרי מסייע בשחרור אנרגיות חסומות והחזרת האיזון בגוף.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמקורה בהודו. זוהי צורה של עיסוי חושני המתורגלת על ידי המערכת הטנטרית, המשתמשת במגע כדי לרפא ולהמריץ את מרכזי האנרגיה או הצ'אקרות של הגוף.

המטרה של סוג זה של עיסוי היא להביא למצב של הארה, שבו אפשר לחוות איחוד עם היקום. המתרגל ישתמש בטכניקות שונות, לרבות משיכות עדינות וליטופים רכים, כדי לקדם ריפוי והרפיה.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא צורת עיסוי עתיקה שמקורה בהודו. זה נקרא גם "עבודת גוף טנטרית". המילה "טנטרה" פירושה "לטוות". סוג זה של עיסוי משמש כדי לעזור לאנשים לשחרר את החסימות העמוקות בגופם ובנפשם שעלולות לגרום לכאבים כרוניים, מחלות ותחושת ניתוק מהחיים. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-בקריית-אתא/

המטפל בעיסוי בטנטרה משתמש בשילוב של טכניקות כמו לחץ עדין, מתיחה, לישה, הקשה וכלי הקשה קלים כדי לעזור ללקוח לשחרר מתחים בגופו. המטפל ישתמש לעתים קרובות בידיים או ברגליו כדי לבצע את הטכניקות הללו. הם גם ישתמשו באביזרים כמו בולסטרים או שמיכות לתמיכה.

עיסוי הטנטרה האסייתי הוא תערובת של העיסוי הטנטרי ההודי העתיק ועיסוי השיאצו הסיני. השניים חוברים יחד ליצירת סגנון חדש ושונה של עיסוי.

עיסוי הטנטרה האסייתי עוסק לא רק בהשפעות הפיזיות שיש לו על הגוף שלך, אלא גם בהשפעות הנפשיות והרוחניות שיכולות להיות לו גם עליך. זוהי דרך מצוינת ליצור קשר עם הגוף, הנפש והרוח שלך בבת אחת.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי שמקורו בהודו. סוג זה של עיסוי דומה מאוד לעיסוי השוודי המסורתי, אך הוא משלב גם כמה אלמנטים של איורוודה ויוגה.

המעסה ישתמש בידיים, במרפקים וברגליים כדי להפעיל לחץ על הגוף. הלחץ המופעל על ידי המעסה יהיה קל בהתחלה, אך הוא יגדל בהדרגה ככל שהפגישה תימשך. מטרת עיסוי מסוג זה היא להפיג מתחים ומתחים בגוף.

בעיסוי טנטרה אסייתי, המעסה משתמש במגוון טכניקות כדי להירגע ולהמריץ את גופך. זה יכול לשמש גם כחלק מתהליך הריפוי.

חלק זה עוסק בטכניקות השונות המשמשות בעיסוי טנטרה אסייתי. סוג זה של עיסוי נעשה בדרך כלל על ידי מעסה מקצועי ומשמש לרוב למטרות טיפוליות.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי המבוסס על עקרונות הטנטרה. העיסוי כולל מגוון טכניקות, לרבות אקופרסורה ורפלקסולוגיה.

מקורו של סוג זה של עיסוי ניתן לייחס אל הודו העתיקה. משמעות המילה טנטרה היא "עיוות" או "נול" בסנסקריט, מה שאומר שניתן להתייחס אליה כאריגה או ביצור של משהו עם חוטים. מאמינים שהיא גם דרך לטוות יחד את הגוף והנפש, מה שמוביל להארה רוחנית.

Просмотров: 84 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar