כסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שאתה מרגיש איתו בנוח ושמתאים לצרכים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות עיסוי, לכן חשוב לשקול את כל האפשרויות לפני קבלת החלטה.

כיסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שמתאים לצרכים שלך. אם אתם מחפשים כיסא שיש לו הרבה תכונות, אז כדאי לשקול את ה-Signature Pro. לכיסא זה שישה מנועים וכריות מחוממות. ניתן גם להתאים את עוצמת העיסוי מקל לאינטנסיבי. החלק הטוב ביותר הוא שהכיסא הזה מגיע עם אפליקציה המאפשרת לך לשלוט בו מהטלפון שלך.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, אז כדאי לשקול את כיסא העיסוי שיאצו. לכיסא זה שלושה מנועים וכריות מחוממות וכן הגדרות עוצמה מתכווננות. חיסרון אחד הוא שהוא לא מגיע עם אפליקציה כמו ה-Signature Pro ולכן הוא לא ניתן להתאמה אישית אבל עדיין מספק חווית עיסוי נהדרת במחיר סביר.

יש הרבה כסאות ע ... Читать дальше »

Просмотров: 80 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמתורגלת במדינות אסיה כמו הודו, סין, תאילנד ויפן. היא נחשבת לאמנות ריפוי עתיקה שמקורה בתת היבשת ההודית.

המילה "טנטרה" פירושה "לטוות" או "להרחיב". עיסוי טנטרי עובד עם הרעיון שגוף האדם הוא ביטוי של אנרגיה אלוהית וניתן להרחיב את האנרגיה הזו באמצעות מגע. השימוש בנקודות לחץ בעיסוי טנטרי מסייע בשחרור אנרגיות חסומות והחזרת האיזון בגוף.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמקורה בהודו. זוהי צורה של עיסוי חושני המתורגלת על ידי המערכת הטנטרית, המשתמשת במגע כדי לרפא ולהמריץ את מרכזי האנרגיה או הצ'אקרות של הגוף.

המטרה של סוג זה של עיסוי היא להביא למצב של הארה, שבו אפשר לחוות איחוד עם היקום. המתרגל ישתמש בטכניקות שונות, לרבות משיכות עדינות וליטופים רכים, כדי לקדם ריפוי והרפיה.

... Читать дальше »

Просмотров: 83 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)