בחלק זה תלמדו מהי טנטרה פריז וכיצד היא שונה מהטנטרה המסורתית.

הטנטרות בפריז מציעות שירותים כגון פגישות באותו יום, נסיעות ברחבי העולם וכנסים אירוטיים.

קרא את המאמר לקבלת תובנה לגבי מה עובד עם עיסוי טנטרה בימים אלה.

1-3. האמת, הטנטרה עברה שינויים קיצוניים בשנים האחרונות והביטוי הנוכחי שלה שונה בתכלית ממה שהיה לפני שנים רבות. ולמרות שרבים עדיין מקשרים את העיסוי הטנטרי כמשחק אקזוטי שמערב BDSM, הגלגולים המודרניים שלו המוצעים בפריז בימים אלה שונים באופן ניכר. ראמה רואה שתי מגמות מתגלות: הראשון הוא מפגשים אישיים שבהם זוגות או יחידים משתמשים בעיסוי טנטרי כדי להכיר את עצמם טוב יותר; השני מתפתח סביב גברים בעלי ניחנות הומוסקסואלית שרוצים להשתמש בו כדרך לחקור את ה"נשיות" שלהם.

אנשים רבים יודעים על המין הטנטרי רק מהגרסאות והפנטזיות המוכרות של תרבות הפופ. מה שהם ... Читать дальше »

Просмотров: 166 | Добавил: ionet6h | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

סעיף זה מדגיש את שלל הבעיות הנובעות מכך שחברי נשים נחשפו להטרדה מינית ליד משרדן או ביתן. כמה פסקאות מוצגות בתת-סעיף זה כדי לעזור לקוראים להבין את הבעיה.

סקר בינלאומי בשנה שעברה מצא שמתוך כמעט 2,000 נשים שהשתתפו באזור מטרו מנילה בהודו, יותר מחמישית נוסעת ברגל ויותר מ-50% חשו לא בטוחות כשהן עושות זאת לבד בלילה.(2) הצורה הנפוצה ביותר של הטרדה ( למעלה מ-80%), התרחשו במהלך הנסיעה חזרה מהעבודה כאשר נשים הלכו במרחבים ציבוריים שבהם תאורה לקויה. ואחריו מילולית צורות אחרות של הטרדות כגון שריקות, "קוראים לחתול", הערות ומחוות מיניות מפורשות. הם היו בני 16-20 ו-21-25, כאשר שלישית ציינה כי הוטרדו 5 פעמים או יותר בזמן נסיעה.

זה מאושש על ידי עדויות אנקדוטיות המדגישות כמה עובדות מרגישות לא בטוחות כשהן מסתובבות בעיר שלהן לבד בלילה כשהן משתמשות בתחבורה ציבורית כמו

מלווים בסינגפור יכולים כעת ליהנות משירות נוח דרך א ... Читать дальше »

Просмотров: 91 | Добавил: ionet6h | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)