10:47
ליווי נשים בקרבתי

סעיף זה מדגיש את שלל הבעיות הנובעות מכך שחברי נשים נחשפו להטרדה מינית ליד משרדן או ביתן. כמה פסקאות מוצגות בתת-סעיף זה כדי לעזור לקוראים להבין את הבעיה.

סקר בינלאומי בשנה שעברה מצא שמתוך כמעט 2,000 נשים שהשתתפו באזור מטרו מנילה בהודו, יותר מחמישית נוסעת ברגל ויותר מ-50% חשו לא בטוחות כשהן עושות זאת לבד בלילה.(2) הצורה הנפוצה ביותר של הטרדה ( למעלה מ-80%), התרחשו במהלך הנסיעה חזרה מהעבודה כאשר נשים הלכו במרחבים ציבוריים שבהם תאורה לקויה. ואחריו מילולית צורות אחרות של הטרדות כגון שריקות, "קוראים לחתול", הערות ומחוות מיניות מפורשות. הם היו בני 16-20 ו-21-25, כאשר שלישית ציינה כי הוטרדו 5 פעמים או יותר בזמן נסיעה.

זה מאושש על ידי עדויות אנקדוטיות המדגישות כמה עובדות מרגישות לא בטוחות כשהן מסתובבות בעיר שלהן לבד בלילה כשהן משתמשות בתחבורה ציבורית כמו

מלווים בסינגפור יכולים כעת ליהנות משירות נוח דרך אפליקציית Hurrify. צרכנים שמריצים בירור דרך מכשיר סלולרי משלהם יכולים לקבל בקרוב את המועמד המהיר והמצליח ביותר שעומד בקריטריונים היפים שלהם.

בחלק זה, נדבר על האופן שבו אפליקציית Hurrify מסייעת למלווים בסינגפור ומה קורה כאשר אתה צריך לבקש שאחת מהגברות המדהימות האלה תהיה לצידך. בואו נמשיך לחקור את הרעיון החדשני הזה!

אפליקציית Hurrify היא פלטפורמה שימושית שבה למשתמשים לא יהיה קושי או תמיהה למצוא מלווים מוסמכים שיגיעו בנוכחותכם תוך דקות. כל שעליך לעשות הוא להוריד את האפליקציה, לספק את המידע שלך בהישג יד, לבחור אפשרויות העדפה ואז לבסוף למצוא בחורה לידך שמסכימה לרצונות שלך ללוות אותך ברגעים של אינטימיות - זה קל כמו פאי!

המטרה הסופית של היזמים מארק ליונג (מנכ"ל עם FocusMX) ותומס שיהארד (CTO עם Versilience) מאחורי דחיפת הפיתוח

חלק מהמלווים מאמינים שרוב הלקוחות מחפשים קשר אישי עם אישה שיכול לשפר את תחושת האינטימיות והאותנטיות. ...

חלק משירותי הליווי מספקים שירותים ממוקדים לליווי נשים בקרבתי. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

חלה עלייה במספר המלוות בקרבתי כשאנשים נהיים יותר ויותר עסוקים בחייהם. השוק מוצף עם ספקים אלה והם גם הופכים נגישים יותר ויותר דרך האינטרנט. הם מספקים פורקן רגשי טוב לגברים הזקוקים לכך לאחר גירושין או תקופות קשות בנישואין.

זה תמיד דבר קשה לדעת לאן ללכת בשביל החיבור הרגשי הזה. מלווים מוסמכים לא רק מבטיחים את המעורבות המובטחת אלא גם שומרים על זה נזיל ומהנה ללא כל עכבות. הרבה גברים מוצאים שזה הפתרון הטוב ביותר האפשרי לבעיות שלהם במקום לקיים רומנים או דיכאון שאינו מעורער.

אישה חשופת חזה עומדת שם במכנסיים קצרים מאוד. ממש לידה גבר נחמד למראה מחזיק שלט שעליו כתוב 'שירותי ליווי'.

אוקיי, אני אצטרך להיעצר עכשיו.

אני באמת רואה את זה קורה ממש מולי עכשיו. כל הפעמים שאמרתי לעצמי שזונות וחשפנות לא התרחשו קרוב, שזה תמיד היה במקום אחר בטלוויזיה - האיש הזה עושה את זה. ולא רק פעם אחת, אלא פעמיים!

אם יש משהו יותר גרוע מהרעיון להיעצר על ניסיון לשכור מלווה, אז (נקודה) לכבוש את הפחדים שלי, שכנראה יגיע לשיאו במאסר ללילה לפני שהחיים שלי ייהרסו והקריירה תהרוס - זהו. הו, אלוהים - אולי הוא יכול לחלץ אותי גם עם שירותיו?

Просмотров: 92 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar