בחלק זה תלמדו מהי טנטרה פריז וכיצד היא שונה מהטנטרה המסורתית.

הטנטרות בפריז מציעות שירותים כגון פגישות באותו יום, נסיעות ברחבי העולם וכנסים אירוטיים.

קרא את המאמר לקבלת תובנה לגבי מה עובד עם עיסוי טנטרה בימים אלה.

1-3. האמת, הטנטרה עברה שינויים קיצוניים בשנים האחרונות והביטוי הנוכחי שלה שונה בתכלית ממה שהיה לפני שנים רבות. ולמרות שרבים עדיין מקשרים את העיסוי הטנטרי כמשחק אקזוטי שמערב BDSM, הגלגולים המודרניים שלו המוצעים בפריז בימים אלה שונים באופן ניכר. ראמה רואה שתי מגמות מתגלות: הראשון הוא מפגשים אישיים שבהם זוגות או יחידים משתמשים בעיסוי טנטרי כדי להכיר את עצמם טוב יותר; השני מתפתח סביב גברים בעלי ניחנות הומוסקסואלית שרוצים להשתמש בו כדרך לחקור את ה"נשיות" שלהם.

אנשים רבים יודעים על המין הטנטרי רק מהגרסאות והפנטזיות המוכרות של תרבות הפופ. מה שהם ... Читать дальше »

Просмотров: 165 | Добавил: ionet6h | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

סעיף זה מדגיש את שלל הבעיות הנובעות מכך שחברי נשים נחשפו להטרדה מינית ליד משרדן או ביתן. כמה פסקאות מוצגות בתת-סעיף זה כדי לעזור לקוראים להבין את הבעיה.

סקר בינלאומי בשנה שעברה מצא שמתוך כמעט 2,000 נשים שהשתתפו באזור מטרו מנילה בהודו, יותר מחמישית נוסעת ברגל ויותר מ-50% חשו לא בטוחות כשהן עושות זאת לבד בלילה.(2) הצורה הנפוצה ביותר של הטרדה ( למעלה מ-80%), התרחשו במהלך הנסיעה חזרה מהעבודה כאשר נשים הלכו במרחבים ציבוריים שבהם תאורה לקויה. ואחריו מילולית צורות אחרות של הטרדות כגון שריקות, "קוראים לחתול", הערות ומחוות מיניות מפורשות. הם היו בני 16-20 ו-21-25, כאשר שלישית ציינה כי הוטרדו 5 פעמים או יותר בזמן נסיעה.

זה מאושש על ידי עדויות אנקדוטיות המדגישות כמה עובדות מרגישות לא בטוחות כשהן מסתובבות בעיר שלהן לבד בלילה כשהן משתמשות בתחבורה ציבורית כמו

מלווים בסינגפור יכולים כעת ליהנות משירות נוח דרך א ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: ionet6h | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

מועדוני החשפנות בניו יורק הם די אגדיים ולכל אחד יש את ההתמחויות והאווירה שלו. אתה יכול למצוא את מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק על ידי קריאת ביקורות שנכתבו על ידי אנשים שהיו שם.

ישנם סוגים רבים ושונים של מועדוני חשפנות בניו יורק, אך חלק מהפופולריים שבהם כוללים: Hustler Club, Scores, The Crazy Horse, The Penthouse Club, The Roxy Cabaret ו-Rick's Cabaret.

מאמר זה נועד לספק מידע על מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק. הוא יכסה את 3 מועדוני החשפנות המובילים בניו יורק ויפרט את התכונות שלהם, כמו גם את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

1) חווית ה-Déjà Vu:

חוויית ה-Déjà Vu הוא אחד ממועדוני החשפנות המפורסמים ביותר בניו יורק בשל מיקומו, האווירה ואיכות הרקדנים שלו. המועדון מציע גם מגוון סוגים שונים של מופעים כולל קומדיה, בורלסק וחשפנות. ישנן סיבות רבות מדו ... Читать дальше »

Просмотров: 95 | Добавил: ionet6h | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

כסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שתוכנן כדי לתת מענה ספציפי לצרכים שלך. בין אם אתם מחפשים כיסא עיסוי למשרד, לבית או לרכב שלכם, יש מוצר מושלם עבורכם.

חשוב לדעת איזה סוג עיסוי אתם רוצים לפני שמחליטים איזה דגם לרכוש. יש אנשים שמעדיפים עיסוי רוטט בעוד שאחרים נהנים מתנועת הלישה של הדגם השוודי. ישנם גם מספר סוגים של כסאות המשתמשים בטיפול בחום או בקור וכן דגמים עם מוזיקה ורמקולים מובנית.

במאמר זה נחקור את חמשת כסאות העיסוי הטובים ביותר וכיצד הם יכולים לספק הקלה בכאב הנגרם מישיבה ארוכה מדי במצב אחד.

כסא עיסוי הוא כיסא המציע טיפול עיסוי. כיסאות אלו קיימים כבר מאות שנים ושימשו למטרות שונות. השימוש הראשון בכיסאות הללו היה בסין העתיקה, שם אנשים היו משתמשים בהם למדיטציה והשתקפות. בימי הביניים, הם שימשו אנשים עשירים כצורה של הרפיה ובידור.

כיסאות עיסוי משמשים כיום בסביבות רבות ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: ionet6h | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון.

ריקודי בטן למתחילים היא דרך מצוינת להתחיל עם ריקודי בטן. בשונה מצורות ריקוד אחרות, ריקודי בטן עוסקים בהזזת הירכיים והבטן בהתאם למוזיקה. אפשר לעשות את זה עם או בלי בגדים, וזה קשור לתחושה סקסית ובטוחה.

בחלק זה נלמד כיצד לבצע כמה מהלכים בסיסיים שתוכל להשתמש בהם באימון הריקוד שלך בבית או כשאתה בחוץ במועדון לילה.

ריקודי בטן למתחילים הם דרך מצוינת להתאמן ולהנות. זוהי גם דרך מצוינת להיכנס לכושר, שכן היא מחטת את פלג הגוף העליון ומחזקת את שרירי הליבה.

ריקודי בטן למתחילים היא אומנות שמקורה בצפון אפריקה ובמזרח התיכון. המילה "בטן" מתייחסת לשרירי הבטן, המשמשים במהלך ריקודי בטן.

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון. הוא מבוצע לעתים קרובות במפגשים חברתיים ובחגיגו ... Читать дальше »

Просмотров: 71 | Добавил: ionet6h | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

כסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שאתה מרגיש איתו בנוח ושמתאים לצרכים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות עיסוי, לכן חשוב לשקול את כל האפשרויות לפני קבלת החלטה.

כיסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שמתאים לצרכים שלך. אם אתם מחפשים כיסא שיש לו הרבה תכונות, אז כדאי לשקול את ה-Signature Pro. לכיסא זה שישה מנועים וכריות מחוממות. ניתן גם להתאים את עוצמת העיסוי מקל לאינטנסיבי. החלק הטוב ביותר הוא שהכיסא הזה מגיע עם אפליקציה המאפשרת לך לשלוט בו מהטלפון שלך.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, אז כדאי לשקול את כיסא העיסוי שיאצו. לכיסא זה שלושה מנועים וכריות מחוממות וכן הגדרות עוצמה מתכווננות. חיסרון אחד הוא שהוא לא מגיע עם אפליקציה כמו ה-Signature Pro ולכן הוא לא ניתן להתאמה אישית אבל עדיין מספק חווית עיסוי נהדרת במחיר סביר.

יש הרבה כסאות ע ... Читать дальше »

Просмотров: 77 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמתורגלת במדינות אסיה כמו הודו, סין, תאילנד ויפן. היא נחשבת לאמנות ריפוי עתיקה שמקורה בתת היבשת ההודית.

המילה "טנטרה" פירושה "לטוות" או "להרחיב". עיסוי טנטרי עובד עם הרעיון שגוף האדם הוא ביטוי של אנרגיה אלוהית וניתן להרחיב את האנרגיה הזו באמצעות מגע. השימוש בנקודות לחץ בעיסוי טנטרי מסייע בשחרור אנרגיות חסומות והחזרת האיזון בגוף.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמקורה בהודו. זוהי צורה של עיסוי חושני המתורגלת על ידי המערכת הטנטרית, המשתמשת במגע כדי לרפא ולהמריץ את מרכזי האנרגיה או הצ'אקרות של הגוף.

המטרה של סוג זה של עיסוי היא להביא למצב של הארה, שבו אפשר לחוות איחוד עם היקום. המתרגל ישתמש בטכניקות שונות, לרבות משיכות עדינות וליטופים רכים, כדי לקדם ריפוי והרפיה.

... Читать дальше »

Просмотров: 81 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

גישה מקצועית להסדר העבודה מאפשר מודלים אינטרנט להרוויח הרבה במשך קצת לומן זמן. אין ספק, ראוי להזכיר כי חברים אינם, באופן כללי, להפתיע את הטפט הרוסי, כיסא מרופט או כאילו שולחן המטבח. אובייקטים כאלה להדוף מן האתר. כי אנחנו רוצים להדגיש את העובדה כי מצלמת האינטרנט המקצועית מכינה את מקום העבודה מראש.

איזה חדר, לשים את זה בעדינות, לבחור צ 'אט וידאו

למתחילים מודלים באינטרנט צריך לבחור מתוך זוג חדרים: חדר שינה, מטבח או גם משרד. איפה השידור הנכון ביותר?

באופן טבעי, הגרסה הטובה ביותר של חדר ללא תשלום, אשר ניתן לבסוף ממוחזר במשך מאה אחוז. יפה, בסופו של דבר, לצייר את הקירות בצבע שונה ולשים על פריטי הרהיטים שלהם: מיטה, כיסא, ספה, כיסא קלוע ו t.ד '..

עצות שימושיות מעצבי אולפני אשר רק עושה אזורי עבודה פרופילים עבור מודלים מצלמת אינטרנט ... Читать дальше »

Просмотров: 110 | Добавил: ionet6h | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

מוקדם יותר, לא יכולתי אפילו לומר שאני לא יכול לחלום שאני יכול לעבור לחיות במוסקבה ולהרגיש מאוד בטוח. אני, כמו שכולם יודעים, בנות רבות בגילו, רצו כל הזמן על המשל שצארביץ 'יבוא על סוס שלג לבן, והוא נעשה, ייקח אותי לעולם הטוב ביותר. ואכן, בהחלט, מצאתי, כמו שאותנו אומרת כל הזמן, את החיים העליונים, אבל לא נתתי אותו לצריוביץ ', אבל היקף הפנאי. אזור הפנאי הוא הצעה יפה לכולם, כפי שאנשים רבים חושבים, נערות יפות וצעירות המבקשות את חייהם הטובים ביותר, רוצה לקבל הרבה צבעים בהירים ממנה, בלי להגביל את עצמם בכל דבר. גם אני לא יכולתי לחשוב שהחיים שלי יכולים להשתנות בשל שדה הפנאי, אבל זה היה כך. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7 ... Читать дальше »

Просмотров: 108 | Добавил: ionet6h | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

בתחום הפנאי, הם גם אפשרויות מעניינות למדי עבור רווחים סטריפטיז - אחד מהם. בנות רבות רוצה לנסות אם הוא היה במקצוע הזה. זה מובן לאלה שאינם רוצים לזרוח על הבמה ולהפוך מאות תצוגות זכר לעצמם. יש משהו בעבודה של משהו חשפני Mantiere באותו זמן אסור. זו הסיבה שבנות צעירות מנסים להיות רקדנים מיגדריים ארוטיים מקצועיים. אבל לפני שקופח אותך בחיי הלילה של בר רצועת עם הראש שלך, אתה צריך ללמוד יותר על המקצוע כדי להבין מה לצפות מן העבודה הזאת.

אם כבר מדברים על רווחים "קל"

כמובן, חשפנית להרוויח יותר בסדר גודל צו, רואה חשבון ומנהל. אבל אתה מאמין שהנערה יכולה לאסוף כל כך הרבה הצעות עבור מעבר לקנות מכונית, זה לא שווה את זה. העבודה במועדון רצועה היא רווחית, הכנסות מאפשרות לך לחיות יפה, לאכול בגדים טעימים ואופנתיים, אבל הכל במגבלות סבירות.

אל תשכח כי הרווחים יצטרכו לחלוק עם הממשל של המוסד. וזה כ -50% מממשקאות שנמכרו לצריכה, וכן 25% ל -70% ליחידים ולשירותים נוספים. כמה מועדונים גם לקחת אחוז של חשפנות.

... Читать дальше »

Просмотров: 2093 | Добавил: ionet6h | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 ... 7 8 »